Administrativní pracovník/ce odd. zákaznické linky - Olomouc
O pozici
Pracovní nabídka
Administrativní pracovník/ce odd. zákaznické linky – Olomouc
???? Náplň práce: Vyřizování požadavků zákazníků / telefonicky, e-mailem, prostřednictvím chatu, poskytování poradenského a informačního servisu zákazníkům. Spolupráce se zákazníky při tvorbě telefonických objednávek. Zadávání dat do systému a jejich zpracování. Spolupráce s kolegy na prodejnách, v e-shopu a s nákupčími. Příprava reportů ze systému. Úprava a kontrola webových stránek společnosti podle zadání nadřízených.
???? Požadavky:
✅ Minimálně středoškolské vzdělání
✅ Logické myšlení
✅ Stabilní osobnost
✅ Prozákaznický přístup a pozitivní energie
✅ Dobrá znalost českého jazyka /slovem i písmem
✅ Dobré komunikační schopnosti a schopnost empatie
✅ Znalost práce na PC, znalost MS Excel a Word
✅ Psychická odolnost /zvládání krizových situací, trpělivost
✅ Zkušenosti na podobné pozici výhodou
✅ Časová flexibilita - cca 1x/měsíc práce v sobotu, následně náhradní volno
???? Nabízíme
???? HPP na dobu určitou s možností prodloužení pracovního poměru na dobu neurčitou
???? Nadstandardní mzdové ohodnocení dle zkušeností a výsledků (sociální benefity, stravenkový paušál)
???? Práce v předem dohodnutém směnném režimu
???? Zázemí stabilní a mezinárodní společnosti
???? Zaškolení, podpora týmu a možnost interního postupu
???? Zaměstnanecké benefity a slevy
NÁSTUP MOŽNÝ IHNED NEBO DOHODOU.
Pokud Vás naše nabídka zaujala, zašlete nám prosím Váš životopis spolu s telefonním kontaktem. Těšíme se na Vás!
V případě, že na Váš životopis nebudeme reagovat do 14 dnů, byl pravděpodobně upřednostněn jiný kandidát na danou pozici. Děkujeme za pochopení.