VŠ v oddělení ochranných známek - Odborný referent / referentka ochranných známek
O pozici
Úřad průmyslového vlastnictví je jedním z ústředních orgánů státní správy České republiky a plní především funkci patentového a známkového úřadu.
Předseda Úřadu průmyslového vlastnictví vyhlašuje výběrové řízení na služební místo zařazené ve 12. platové třídě v oddělení ochranných známek II v Úřadu průmyslového vlastnictví.
Hledáme kolegu/kolegyni do oddělení ochranných známek II.
Na služebním místě jsou vykonávány zejména následující činnosti:
odborná expertiza zápisné způsobilosti označení přihlašovaných s cílem dosažení zápisu v rejstříku ochranných známek,
řízení o zápisu ochranných známek a vydávání rozhodnutí ve věci,
účast na přípravě a realizaci mezinárodních jednání v oblasti práv na označení,
zpracování stanovisek k návrhům právních předpisů v oblasti práv na označení,
podílení se na tvorbě metodiky řízení v oblasti práv na označení a zpracování návrhů na její úpravy a aktualizace,
provádění konzultační, posuzovací a poradenské činnosti v oboru průmyslové vlastnictví – práva na označení.
Požadujeme:
splnění základních předpokladů stanovených zákonem o státní službě
viz https://upv.gov.cz/files/uploads/PDF_Dokumenty/Zamestnani/302_PT12.pdf
Nabízíme:
služební poměr na dobu neurčitou, platové zařazení podle přílohy č. 1 nařízení vlády č. 304/2014 Sb., ve znění pozdějších předpisů (12. platová třída)
Služební úřad poskytuje následující benefity:
závodní stravování, příspěvek na stravování, rekreaci, sportovní aktivity, rehabilitace nebo penzijní připojištění nebo dlouhodobý investiční produkt, rekreační zařízení v Lužických horách, 5 týdnů dovolené/rok, 5 dnů sick-days/rok, 2 dny přípravy na obecnou a zvláštní část úřednické zkoušky, 5 dnů studijního volna/rok, možnost dalšího vzdělávání, školení, studium na Institutu průmyslověprávní výchovy, jazykové kurzy, možnost částečného výkonu služby z jiného místa.
Místo práce: Praha
Termín nástupu: srpen 2025 nebo dle dohody
Podání žádosti
Posuzovány budou žádosti o přijetí do služebního poměru a zařazení na služební místo nebo žádosti o zařazení na služební místo (dále jen „žádost“) podané ve lhůtě do 11. července 2025 (pozn. žádosti doručené po uplynutí této lhůty budou vyřazeny), tj. v této lhůtě
podané e-mailem na adresu vyberovarizeni@upv.gov.cz,
podané prostřednictvím datové schránky (ID datové schránky Úřadu: ix6aa38),
doručené poštou na adresu: Úřad průmyslového vlastnictví, Antonína Čermáka 1057/2a, 160 68 Praha 6 – Bubeneč, nebo
podané osobně na podatelnu Úřadu na výše uvedené adrese.
Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být označena slovem: „Neotevírat“ a slovy „Výběrové řízení na služební místo ID 30021520 v ÚPV“.
Podrobné informace o nabídce služebního místa, o požadavcích a o podmínkách pro přihlášení se do výběrového řízení, včetně formuláře žádosti a podmínek výkonu služby, jsou zveřejněny na stránkách:
https://upv.gov.cz/o-uradu/kariera/volna-sluzebni-pracovni-mista.
Údaje o kontaktní osobě:
Mgr. Petra Gavendová
Telefon: 220 383 350