Administrativní referent
O pozici
Pracovní nabídka
Co vás čeká
Administrativní práce v oddělení kvality - práce administrativního charakteru v kanceláři, kompletace firemní dokumentace, zadávání dat a záznamů o kontrolách, testech a zkouškách, aktualizace dat v IS, tvorba výrobkových certifikátů a atestů na hotové výrobky, podpora oddělení kvality. Komunikace s ostatními úseky společnosti, vše naučíme a zaučíme.Vhodné i pro absolventy nebo s minimální praxí !!!!!
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
Hledáme pečlivou, spolehlivou, komunikativní osobnost, znalost práce na PC MS Office.
Výhodou bude znalost
Výhodou práce ve strojírenské společnosti na obdobné pozici.
Co vám můžeme nabídnout
Nabízíme práci ve stabilní, zdravé české společnosti s dlouholetou tradicí ve strojírenství, snadnou dopravní dostupností, dotované závodní stravování, 5 týdnů dovolené, penzijní připojištění, pružná pracovní doba, příjemné pracovní prosředí.
V případě , že Vás nabídka zaujala a splňujete vedené požadavky, zašlete nám svoje CV.