Marketing Manager

Jméno/Firma
TUI Czech Republic, odštěpný závod
Pracoviště
Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Základní
Požadované jazyky
Angličtina, Čeština
Profese
Cestovní ruch a ubytování
Vytvořeno
12. 6. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Marketing Manager

Hledáme zkušenou osobu, která se skvěle orientuje v digitálním prostředí a dokáže vést komplexní marketingovou komunikaci – od strategie po realizaci. 1 Pokud rádi propojujete kreativitu s daty, chcete budovat značku, vést kampaně napříč různými kanály a rozumíte jazyku byznysu a zákazníků, kontaktujte nás!

Vaše hlavní úkoly:

· Tvorba a realizace marketingové strategie v souladu s obchodními cíli společnosti

· Plánování, řízení a optimalizace marketingových kampaní online i offline (včetně televizních a rozhlasových kampaní)

· Identifikace nových příležitostí pro budování přítomnosti značky – přicházení s iniciativou a doporučeními

· Analýza trhu a konkurence: sledování tržních trendů, aktivit konkurence a efektivnosti prováděných marketingových činností

· Správa obsahu na sociálních médiích a v dalších digitálních kanálech

· Práce s brandbookem: rozvoj, aktualizace a zajištění konzistence značky ve všech komunikačních kanálech

· Aktualizace a rozvoj marketingového obsahu na webových stránkách tui.cz

Ideální kandidát/ka:

· Minimálně 5 let zkušeností v marketingovém oddělení mezinárodní společnosti nebo mediální agentury a v plánování a realizaci 360° kampaní

· Zkušenosti s tvorbou strategie a rozvojem marketingových plánů pro mezinárodní značky, včetně mediální a kanálové strategie

· Velmi dobrá znalost spotřebitelského výzkumu a analýzy tržních dat

· Praktická znalost komunikačních nástrojů: newslettery, push notifikace, sociální média

· Pochopení marketingových aktivit, které přímo ovlivňují prodej

· Plynulá znalost anglického jazyka (slovem i písmem)

· Schopnost analyzovat a ověřovat efektivitu stávajících a plánovaných reklamních řešení

· Kreativita, iniciativa a silná orientace na výsledky

· Znalost trhu cestovního ruchu a aktuálních trendů je vítána