Marketing Manager
O pozici
Pracovní nabídka
Marketing Manager
Hledáme zkušenou osobu, která se skvěle orientuje v digitálním prostředí a dokáže vést komplexní marketingovou komunikaci – od strategie po realizaci. 1 Pokud rádi propojujete kreativitu s daty, chcete budovat značku, vést kampaně napříč různými kanály a rozumíte jazyku byznysu a zákazníků, kontaktujte nás!
Vaše hlavní úkoly:
· Tvorba a realizace marketingové strategie v souladu s obchodními cíli společnosti
· Plánování, řízení a optimalizace marketingových kampaní online i offline (včetně televizních a rozhlasových kampaní)
· Identifikace nových příležitostí pro budování přítomnosti značky – přicházení s iniciativou a doporučeními
· Analýza trhu a konkurence: sledování tržních trendů, aktivit konkurence a efektivnosti prováděných marketingových činností
· Správa obsahu na sociálních médiích a v dalších digitálních kanálech
· Práce s brandbookem: rozvoj, aktualizace a zajištění konzistence značky ve všech komunikačních kanálech
· Aktualizace a rozvoj marketingového obsahu na webových stránkách tui.cz
Ideální kandidát/ka:
· Minimálně 5 let zkušeností v marketingovém oddělení mezinárodní společnosti nebo mediální agentury a v plánování a realizaci 360° kampaní
· Zkušenosti s tvorbou strategie a rozvojem marketingových plánů pro mezinárodní značky, včetně mediální a kanálové strategie
· Velmi dobrá znalost spotřebitelského výzkumu a analýzy tržních dat
· Praktická znalost komunikačních nástrojů: newslettery, push notifikace, sociální média
· Pochopení marketingových aktivit, které přímo ovlivňují prodej
· Plynulá znalost anglického jazyka (slovem i písmem)
· Schopnost analyzovat a ověřovat efektivitu stávajících a plánovaných reklamních řešení
· Kreativita, iniciativa a silná orientace na výsledky
· Znalost trhu cestovního ruchu a aktuálních trendů je vítána