Samostatná účetní (vč. mezd)

Jméno/Firma
TESCAN GROUP, a.s.
Pracoviště
Libušina třída 863/21, Brno
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina, Čeština
Profese
Finance a ekonomika
Vytvořeno
12. 6. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Do oddělení Finance a účetnictví hledáme novou kolegyni/nového kolegu, která/který podpoří náš tým a bude samostatně zajišťovat zpracování dané účetní agendy.

Co vás čeká v TESCANu?

  • Zpracování svěřené části účetnictví pro naše dceřinné společnosti, primárně v České republice, s přesahem v rámci Evropy (FR, GB, DE, BE).
  • Účtování pohledávek a závazků, provádění zápočtů, interních dokladů / účtování nad hlavní knihou, odsouhlasování účtů.
  • Zpracování mezd dle české legislativy s podporou zkušené mzdové účetní a účtování dalších personálních nákladů na základě podkladů.
  • Správa a administrace platebních karet FIDOO, kontrola účtování platebních transakcí
  • Správa systému na řízení nákladů na služební cesty (T&E Bizaway), zpracování a kontrola.
  • Spolupráce na přípravě měsíčních a ročních účetních závěrek dle skupinových pravidel společnosti.
  • Spolupráce s lokálním týmem pro získání podkladů a informací pro správné zpracování účetních operací.
  • Zpracování účetních dokladů v souladu s platnými daňovými zákony s podporou externí daňové kanceláře (DPH, daně z příjmu a dalších regulatorních záležitostí).
  • Zajištění souladu s interními kontrolními procesy a podpora auditních činností.
  • Obdobné činnosti v rámci oddělení pro jiné dceřiné společnosti v rámci zastupitelnosti v oddělení.
  • Aktivní účast na zlepšování procesů v rámci nově vznikajícího centra sdílených služeb.

Profil vhodného kandidáta

  • Vysokoškolské nebo středoškolské vzdělání ekonomického směru.
  • Praxe na obdobné pozici v účetnictví alespoň 3 roky (buďto všeobecná účetní nebo v mezinárodní společnosti nebo centru sdílených služeb v rámci GL / R2R teamu).
  • Zkušenosti se zpracováváním mezd výhodou, alespoň základní přehled nutností.
  • Znalost českých účetních a daňových předpisů.
  • Zkušenost s ERP systémy (SAP výhodou).
  • Dobrá znalost MS Excel – filtrování, vyhledávací funkce, kontingenční tabulky apod.
  • Komunikativní znalost češtiny, angličtina alespoň na písemné komunikační úrovni, další jazyk výhodou.
  • Pečlivost, analytické myšlení a schopnost pracovat samostatně.

Nabízíme

  • Perspektivu dlouhodobého zaměstnání v rostoucí nadnárodní společnosti.
  • Zajímavou, samostatnou a pestrou náplň práce, častou komunikaci v anglickém jazyce.
  • Zaučení, odborné školení a perspektivu osobního i odborného růstu.
  • Systém interního vzdělávání, plně hrazený kurz angličtiny v pracovní době.
  • Flexibilní pracovní dobu, občasný home office.
  • 5 týdnů dovolené a 2 dny Sick days.
  • Balíček zajímavých benefitů: výhodný mobilní tarif, příspěvek na stravování, benefitní kaferie v hodnotě až 24 000 Kč / rok
  • Moderní, příjemné pracovní prostředí v Brně – Kohoutovicích s dobrou dopravní dostupností a zázemím pro cyklisty i jiné sportovce.
  • Nástup možný ihned nebo dohodou

Zaujala vás naše pracovní pozice?

Zašlete nám svůj (i) životopis v českém nebo anglickém jazyce a (ii) krátký průvodní dopis, ve kterém nám upřesníte důvody vašeho zájmu o pozici a očekávání.

Obdržené přihlášky budou posuzovány průběžně a vhodní uchazeči budou zváni na osobní nebo online pohovory.

Těšíme se na vaše reakce!

TESCAN jako zaměstnavatel poskytuje rovné příležitosti. Podporujeme diverzitu a vytváříme pracovní prostředí, které vychází vstříc individuálním potřebám našich zaměstnanců.