Vedoucí Pečovatelské služby Uherský Brod

Jméno/Firma
Arcidiecézní charita Olomouc
Pracoviště
Uherský Brod
Úvazek
Plný
Vytvořeno
12. 6. 2025

O pozici

Druh práce: vedoucí služby, jednosměnný provoz, plný pracovní úvazek

Náplň práce:

  • odpovědnost za realizaci a naplnění poslání a cílů služby v souladu s posláním organizace

  • odpovědnost za proovz a chod služby, kvalitu poskytovaných služeb, rozvoj a materiálně technické zabezpečení, plánování služeb včetně kontrolní činnosti

  • odpovědnos za účelné čerpání finančních zdrojů a prostředků, za intermí vyúčování služeb

  • odpovědnost za vytváření a aktualizaci vnitřních předpisů zařízení, zavádění nových pracovních postupů a metod.

  • řízení a organizace práce podřízených pracovníků,odpovědnost a pravomoc spojená s personálním řízením pečovatelské služby

  • komunikace s orgány státní správy a samosprávy (obecní úřady, krajské úřady apod.)

  • řešení sociálně-pravních a sociálně zdravotních problémů klientů

  • podílení se na práci s uživateli sociálních služeb

Pracovní poměr: nástup od 1.5. 2025 nebo dohodou, PP na dobu určitou, 1 roku s možností prodloužení

Mzdový tarif: dle vnitřních směrnic organizace

Nabízíme: perspektivní a stabilnáí zaměstnání, pět týdnů dovolené, přípsěvek na penzijní připojištění, příspěvek na stravování, dobré finanční ohodnocení, podpora vzdělávání, možnost profesního růstu a osobního rozvoje, služební telefon a notebook, společenské akce pro zaměstnance

Místo výkonu práce: Pečovatelská služba Uherský Brod, Masarykovo nám. 165, 688 01

Požadavky pro vznik pracovního poměru:

  • VŠ/VOŠ vzdělání zaměřené na sociální práci, sociální politiku, zdravotní vzdělání (zdravotní sestra), sociální pedagogiku, sociální péči (viz. § 110 zákona o sociálních službách), popř. jiné vhodné.

  • Trestní bezúhonnost a zdravotní způsobilost pro výkon profese.

  • Znalost legislativy související s oborem a poskytovanými sociálními službami, znalost standardů kvality sociálních služeb.

  • Výhodou praxe v sociálních službách.

  • Vysoké pracovní nasazení, rozhodnost, samostatnost a spolehlivost.

  • Flexibilita, dobré řídící, organizační a koncepční schopnosti, předpoklady pro týmovou práci, sociální cítění, empatický přístup.

  • Ochota pracovat v církevní organizaci, pracovat v souladu s jejím posláním.

  • Motivace k práci s danou cílovou skupinou (senioři).

  • Komunikační schopnosti, dobrá znalost práce na PC.

  • ŘP skupiny B (aktivní řidič).

Nástup: ihned nebo dle dohody

Písemné přihlášky obsahující:

  • motivační dopis

  • profesní životopis

  • kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání, kopie osvědčení

  • souhlas se zpracováním osobních údajů pro účely výběrového řízení

Zasílejte nejpozději do 25. 4. 2025 elektronicky na emailovou adresu:michaela.mahdalikova@uhbrod.charita.cz

Kontaktní osoba: Bc. Michaela Mahdalíková, personalista, tel. 730 554 239, 572 632 839

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu, popř. nevybrat žádného uchazeče.