Area Sales Manager

Jméno/Firma
W.A.G. payment solutions, a.s.
Pracoviště
Olomouc
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina
Profese
Bankovnictví
Vytvořeno
12. 6. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Hledáme posilu do týmu na pozici Area Sales Manager, na které se budete zaměřovat na akvizice nových zákazníků prostřednictvím návštěv v terénu, telefonních hovorů a schůzek prostřednictvím online aplikací.

Budete se pohybovat na celém území ČR, což vyžaduje jistou míru flexibility. Budete v kontaktu s B2B klienty v segmentu dopravních firem, středních i větších klientů.

Co budete potřebovat:

Komunikační dovednosti: Velmi dobré komunikační dovednosti, jak verbální, tak písemné.

Flexibilita v dojíždění za zákazníky: Cestování napříč Českou Republikou.

Prezentační dovednosti: Schopnost připravit a efektivně vytvořit prezentace

Odbornost v prodeji: Výjimečné dovednosti v oblasti prodeje, včetně odborných znalostí produktů a analytických dovedností.

Řešení problémů: Diplomacie při řešení složitých situací.

Moderní přístup k obchodu: Zvládat uzavírat obchod přes platformy jako je TEAMS, Zoom atd.

Jazykové dovednosti: Znalost angličtiny na úrovni B1

Co budete mít na starost:

Získávání zákazníků: Aktivně vyhledávat a získávat nové zákazníky prostřednictvím návštěv v terénu, telefonních hovorů a schůzek na Teams.

Navolávání schůzek: Každý týden si připravit domluvený počet schůzek na osobní setkání.

Konzultativní obchod: Identifikovat klientovi potřeby a vytvořit komplexní řešení.

Budování vztahů: Vytvářet a udržovat smysluplné vztahy s novými zákazníky a poskytnout servis klinetovi v prvních měsících spolupráce.

Správa CRM: Aktualizovat a udržovat aktuální data o zákaznicích v CRM. Vedení obchodní pipeline a evidence jednotlivých aktivit, včetně plánovaných a realizovaných schůzek.

Spolupráce v týmu: Pracovat jako součást agilního týmu s místními obchodními zástupci a dalšími odděleními, aby byly splněny potřeby zákazníků.

Reporting výkonu: Poskytovat podrobnosti o výkonu proti KPI a osobních úspěších manažerům.

Proč se k nám přidat?
V Eurowag Group dbáme o well-being našich zaměstnanců a o jejich profesionální růst. Daří se nám i navzdory aktuálním omezením, rosteme a expandujeme do zahraničí.
Work-Life Balance
Flexibilní pracovní doba s možností pravidelné práce z domova
Pro odpočinek budeš mít k dispozici 5 týdnů dovolené
3 health days
1 extra den volna (Founder's Day)
Balíček benefitů
Získáš příspěvek na benefity dle svého výběru (stravenky, příspěvek na penzijní/životní pojištění, Multisport kartu, vzdělávací kurzy, kulturní a jiné aktivity)
Odměny & rozvoj
Za svou práci budeš náležitě odměněn, čeká tě solidní fix, zajímavé bonusy i možnost kariérního růstu.
Možnost vzdělávání a rozvoje vašich dovedností
Odměny za doporučení prostřednictvím našeho programu 'Go Far Scheme'
Podporující prostředí
Podporujeme vaše duševní zdraví. Pokud máte cokoli, o čem byste chtěli diskutovat s odborníkem na duševní zdraví, nabízíme zdarma anonymní psychologické poradenství s expertními pracovníky
Komunita & Well-Being:
Philanthropy project - každý zaměstnanec má právo alokovat finanční prostředky z fondu Eurowag na charitativní organizaci nebo dobročinnou akci svého výběru
Poznáme tě rádi i mimo kancelář na pravidelných večerních neformálních setkáních
Diverzita & Inkluze
Eurowag Group is committed to fostering a diverse and inclusive workplace where all employees, regardless of gender or cultural background, are valued and supported. Our inclusive recruitment practices ensure a level playing field, eliminating bias and opening doors for everyone.