Ředitel/ředitelka Domova pro seniory Hostim, P. O.
O pozici
Pracovní nabídka
Hledáme lídra s vizí, odborností a odhodláním pro dlouhodobé změny!
Požadované vzdělání a praxe uchazeče:
Ukončené vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu.
Minimálně 3 roky zkušeností ve vedoucí pozici, ideálně v sociálních službách nebo příbuzných oblastech.
Znalosti a dovednosti uchazeče:
Schopnost koncepčního, logického myšlení a schopnost analyzovat, vyhodnocovat analýzy a formulovat řešení.
Znalost legislativy v oblasti sociálních služeb a zřizování a finančního hospodaření příspěvkových organizací územních samosprávných celků.
Znalost strategických a koncepčních dokumentů kraje v oblasti sociálních služeb.
Zkušenosti s řízením změnových procesů.
Výhodou je znalost veřejných zakázek (postupů zadavatele při jejich zadávání).
Zkušenost s řízením investičních projektů.
Řidičský průkaz skupiny B.
Znalost cizího jazyka výhodou.
Kvalifikační a osobní předpoklady uchazeče:
Lákají Vás kreativní pracovní úkoly, nebojíte se samostatnosti a odpovědnosti?
Chcete posouvat poskytování sociálních služeb s ohledem na aktuální trendy a potřeby těch, kteří ho využívají?
Chcete se podílet na realizaci inovativních projektů?
Schopnost efektivní komunikace a vedení pracovního kolektivu, včetně komunikace s klienty.
Empatie, analytické myšlení, rozhodnost a odolnost vůči stresu.
Iniciativní přístup k řízení a ochota hledat dlouhodobá řešení.
Organizační a řídící schopnosti.
Svéprávnost, bezúhonnost.
Zdravotní způsobilost.
Co bude Vaší pracovní náplní?
Vedení příspěvkové organizace kraje a zodpovědnost za její činnost, rozvoj a efektivní fungování.
Jednání ve všech věcech jménem organizace.
Úzká spolupráce se zřizovatelem příspěvkové organizace.
Obsah přihlášky:
písemný návrh opatření směřujících k eliminaci ústavních prvků a k humanizaci či deinstitucionalizaci pobytových služeb Domova pro seniory Hostim, příspěvková organizace,
název pracovního místa a označení zařízení, v němž má být vedoucí pracovní místo vykonáváno,
ověřené kopie dokladů o dosaženém vzdělání (diplom i vysvědčení o státní závěrečné zkoušce, případně dodatek k diplomu),
strukturovaný profesní životopis s údaji o dosavadních zaměstnáních a praxi, odborných znalostech a dovednostech,
výpis z rejstříku trestů (ne starší než 3 měsíce),
lékařské potvrzení o zdravotní způsobilosti k výkonu vedoucího pracovního místa,
datum a vlastnoruční podpis uchazeče.
Doplňující informace:
součástí výběrového řízení může být i psychologické testování uchazečů/uchazeček
předpokládaný nástup do funkce: 1. července 2025, případně dle vzájemné dohody
platové podmínky se řídí zákonem č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů, nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů, a nařízením vlády č. 222/2010 Sb., o katalogu prací ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.
Přihlášky do výběrového řízení s požadovanými přílohami zašlete nebo předejte osobně v obálce nejpozději do 30.06.2025 na adresu:
Krajský úřad Jihomoravského kraje
odbor kancelář ředitele
oddělení personální
Mgr. Veronika Vyoralová
Žerotínovo nám. 449/3
601 82 Brno
Informace pro uchazeče:
Poskytnuté osobní údaje bude správce (Jihomoravský kraj, Žerotínovo nám. 449/3, 601 82 Brno IČO: 70888337) zpracovávat v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (dále jen „obecné nařízení“) pro účely výběrového řízení. Právním základem pro toto zpracování je nezbytnost pro provedení opatření přijatých před jmenováním na žádost subjektu údajů. Údaje nebudou poskytnuty třetí osobě a u správce budou uchovány po dobu nezbytnou k naplnění účelu výběrového řízení. Subjekt údajů má v čl. 15 – čl. 21 obecného nařízení garantována svá práva, která může uplatňovat u správce. Subjekt údajů má také právo podat stížnost u dozorového orgánu.