Manažer/ka veletrhů se zaměřením na stavebnictví

Jméno/Firma
ABF, a.s.
Pracoviště
Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina, Čeština
Profese
Prodej a obchod
Vytvořeno
12. 6. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Naše veletrhy nemohou být úspěšné bez našich kolegů - organizátorů. Manažer/ka veletrhů má u nás na starosti 2-3 veletrhy za rok a stará se o ně od A-Z. Klíčovou činností manažera veletrhů je obchodní činnost, komunikace se stávajícími i novými vystavovateli a spolupráce s dalšími partnery. Manažer veletrhu spolupracuje s kolegy napříč společností a koordinuje celou realizaci veletrhu s kolegy z ostatních oddělení - podílí se na marketingových aktivitách, technické realizaci i prodeji vstupenek. Obory našich veletrhů jsou různé - od tradičního ForArch, velmi úspěšného ForFish až po nově připravované veletrhy - třeba sportu nebo digitálních technologií.

Hledáme kolegyni/u, které/mu dělá radost aktivní prodej, komunikace se zákazníky, spolupráce a výsledky. Za všech okolností hledáme do týmu parťáka, který souzní s našimi hodnotami přátelskosti, profesionality, spolehlivosti, inovací a partnerství.

Pokud máš zájem stát se součástí rostoucí a úspěšné firmy a zároveň chceš mít vliv na výsledky našich veletrhů, tak se nám ozvi!

Co všechno budeš mít na starosti?

  • jeden z největších a nejnavštěvovanějších veletrhů zaměřených na stavebnictví ForArch
  • udržovat kontakt se stávajícími vystavovateli daného veletrhu
  • aktivně vyhledávat nové vystavovatele s cílem splnit plán veletrhu
  • samostatně vést osobní jednání a zastupovat společnost
  • tvořit nabídky, připravovat přihláškové a smluvní dokumentace tak, aby bylo o naše vystavovatele plně postaráno
  • účastnit se samotného veletrhu a zajistit hladký chod montáže a celého průběhu společně s kolegy z týmu a výstaviště
  • komunikovat a vytvářet smlouvy s našimi odbornými a mediálními partnery
  • reportovat do CRM a pracovat s klientskou databází, kterou si budeš rozšiřovat
  • aktualizovat a upravovat webové stránky veletrhu
  • účastnit se konkurenčních veletrhů a konferencí (v ČR i v zahraničí)
  • komunikovat napříč společností s dalšími týmy

Tahle práce pro tebe bude ideální pokud:

  • máš zkušenost s obchodem a nebojíš se oslovit zákazníky k účasti na veletrhu
  • umíš příjemně vystupovat a dokážeš klientovi skvěle odprezentovat nabídku
  • dokážeš správně argumentovat a rozumíš číslům
  • baví tě organizace velkých akcí
  • skvěle zvládáš time-management
  • nebojíš se učit novým věcem a zorientovat se v novém oboru
  • máš týmového ducha a jsi pozitivně naladěná osobnost ????

Co je dobré vědět?

  • hledáme někoho na plný úvazek
  • ideálně se k nám přidej ihned, ale vše záleží na domluvě
  • práce je to různorodá a rozhodně není nudná
  • okolo sebe budeš mít přátelský tým, který ti vždy poradí a pomůže
  • máme pružnou pracovní dobu a také možnost využití home-office
  • máme 5 týdnů dovolené a 3 sick days
  • příspěvek na stravování a Multisport kartu u nás dostaneš taky
  • po zkušební době se můžeš těšit na Cafeteria systém

Co se bude dít dál?

V případě, že nás tvoje CV zaujme, zavoláme Ti. Řekneme si bližší informace k nabízené pozici a sdělíme si vzájemná očekávání. Pokud se naše očekávání potkají, pozveme si Tě na osobní pohovor.