Manažer/ka veletrhů se zaměřením na stavebnictví
O pozici
Pracovní nabídka
Naše veletrhy nemohou být úspěšné bez našich kolegů - organizátorů. Manažer/ka veletrhů má u nás na starosti 2-3 veletrhy za rok a stará se o ně od A-Z. Klíčovou činností manažera veletrhů je obchodní činnost, komunikace se stávajícími i novými vystavovateli a spolupráce s dalšími partnery. Manažer veletrhu spolupracuje s kolegy napříč společností a koordinuje celou realizaci veletrhu s kolegy z ostatních oddělení - podílí se na marketingových aktivitách, technické realizaci i prodeji vstupenek. Obory našich veletrhů jsou různé - od tradičního ForArch, velmi úspěšného ForFish až po nově připravované veletrhy - třeba sportu nebo digitálních technologií.
Hledáme kolegyni/u, které/mu dělá radost aktivní prodej, komunikace se zákazníky, spolupráce a výsledky. Za všech okolností hledáme do týmu parťáka, který souzní s našimi hodnotami přátelskosti, profesionality, spolehlivosti, inovací a partnerství.
Pokud máš zájem stát se součástí rostoucí a úspěšné firmy a zároveň chceš mít vliv na výsledky našich veletrhů, tak se nám ozvi!
Co všechno budeš mít na starosti?
- jeden z největších a nejnavštěvovanějších veletrhů zaměřených na stavebnictví ForArch
- udržovat kontakt se stávajícími vystavovateli daného veletrhu
- aktivně vyhledávat nové vystavovatele s cílem splnit plán veletrhu
- samostatně vést osobní jednání a zastupovat společnost
- tvořit nabídky, připravovat přihláškové a smluvní dokumentace tak, aby bylo o naše vystavovatele plně postaráno
- účastnit se samotného veletrhu a zajistit hladký chod montáže a celého průběhu společně s kolegy z týmu a výstaviště
- komunikovat a vytvářet smlouvy s našimi odbornými a mediálními partnery
- reportovat do CRM a pracovat s klientskou databází, kterou si budeš rozšiřovat
- aktualizovat a upravovat webové stránky veletrhu
- účastnit se konkurenčních veletrhů a konferencí (v ČR i v zahraničí)
- komunikovat napříč společností s dalšími týmy
Tahle práce pro tebe bude ideální pokud:
- máš zkušenost s obchodem a nebojíš se oslovit zákazníky k účasti na veletrhu
- umíš příjemně vystupovat a dokážeš klientovi skvěle odprezentovat nabídku
- dokážeš správně argumentovat a rozumíš číslům
- baví tě organizace velkých akcí
- skvěle zvládáš time-management
- nebojíš se učit novým věcem a zorientovat se v novém oboru
- máš týmového ducha a jsi pozitivně naladěná osobnost ????
Co je dobré vědět?
- hledáme někoho na plný úvazek
- ideálně se k nám přidej ihned, ale vše záleží na domluvě
- práce je to různorodá a rozhodně není nudná
- okolo sebe budeš mít přátelský tým, který ti vždy poradí a pomůže
- máme pružnou pracovní dobu a také možnost využití home-office
- máme 5 týdnů dovolené a 3 sick days
- příspěvek na stravování a Multisport kartu u nás dostaneš taky
- po zkušební době se můžeš těšit na Cafeteria systém
Co se bude dít dál?
V případě, že nás tvoje CV zaujme, zavoláme Ti. Řekneme si bližší informace k nabízené pozici a sdělíme si vzájemná očekávání. Pokud se naše očekávání potkají, pozveme si Tě na osobní pohovor.