Dispečer /ka (junior/senior)
O pozici
Oegema Logistics je rodinná firma, která byla založena v roce 1919 rodinou Oegema. Nyní prosperující organizace s +/- 800 zaměstnanci, obratem více než 90 milionů € a je (mezi)národně aktivní v oblasti distribuce, dopravy, spedice a skladování na trzích B2B i B2C a na různých místech v Nizozemsku a České republice.
Vyrostli jsme ve velkého, spolehlivého a stabilního partnera v oblasti logistiky v Nizozemsku. Děláme to společně s velkým týmem nadšených kolegů. Jsme flexibilní, inovativní a rozhodní. Tvrdě pracujeme, ale zároveň dáváme na sebe a na naše klienty dobrý pozor.
Brněnská divize má cca 40 zaměstnanců. Naší ambicí je tuto divizi rozšířit, abychom mohli hrát zásadní roli v logistice České republiky. Do svého týmu hledáme nového člena!
Co vás čeká
Hledáme zodpovědného a organizačně schopného Dispeřera / Dispeřerku přepravy, který/á bude zajišťovat efektivní nasazení řidičů a dopravních prostředků. Budete zodpovědní za komunikaci se zákazníky, řidiči a dalšími týmy s cílem zajištění hladkého průběhu přepravy a udržení vysoké kvality služeb.
Ať už hledáte první zkušenosti v logistice nebo už máte za sebou praxi ve spedičním prostředí, u nás jste vítán. Důležitá je chuť učit se, přemýšlet v souvislostech a odvaha převzít odpovědnost.
Co u nás budete dělat?
Sestavování denního plánu přeprav a přiřazování vozidel a řidičů na základě aktuálních přepravních zakázek
Zaznamenávání klíčových informací a práce s interními systémy (Transpas, Excel, Trimble, apod.)
Kontrola proveditelnosti naplánovaných jízd s ohledem na technické, zákonné a ekonomické parametry
Denní komunikaci s řidiči – čeká tě řešení provozních situací v reálném čase.
Řešení kritických okamžiků v plánování, jako jsou dopravní zácpy, časová okna či omezení
Podpora řidičů, odhad míry potřebné podpory a efektivní komunikace při řešení problémů
Komunikace se zákaznickým servisem a zajištění důležitých informací (např. omezení nakládky a vykládky)
Koordinace s týmem skladu a crossdocku, kontrola nákladů a prioritních zakázek
Vedení administrativy pro účely správné fakturace
Aktivní zlepšování plánovacího procesu ve spolupráci s manažerem
Co musíte znát, mít a umět?
třední odborné vzdělání s maturitou (zaměření na logistiku výhodou)
Schopnost komunikovat v AJ
Komunikační schopnosti pro spolupráci s řidiči a zákazníky
Schopnost efektivně řešit problémy a reagovat na změny v plánu
Organizační a sociální dovednosti pro komunikaci s kolegy a zákazníky
Flexibilitu a schopnost pracovat samostatně
Výhodou bude, pokud budete umět
Praxi na obdobné pozici výhodou, nikoli podmínkou
Znalost práce s MS Excel, znalost plánovacích systémů výhodou
Co Vám nabízíme
Odpovídající finanční ohodnocení 35.000 – 55.000 (dle zkušeností)
Příspěvek na dopravu
Možnost spolupráce i na DPP / DPČ nebo zkrácený úvazek
Práci ve stabilní a rostoucí mezinárodní společnosti s pevným místem na evropském trhu a jasnou vizí.
Profesní růst a rozvoj v oblasti logistiky a přepravy.
Přátelské pracovní prostředí a tým s vysokou mírou odbornosti a profesionálního přístupu.
Možnost spolupráce s širokým portfoliem klientů a partnerů po celé Evropě.
Zaujala Vás tato příležitost? Pošlete nám svůj životopis a připojte krátký motivační dopis. Těšíme se na Vaši přihlášku a doufáme, že se brzy stanete součástí týmu Oegema Transport Czech s.r.o.!