Dispečer /ka (junior/senior)

Jméno/Firma
Oegema Transport Czech s.r.o.
Pracoviště
Brno
Úvazek
Plný, Zkrácený
Vytvořeno
13. 6. 2025

O pozici

Oegema Logistics je rodinná firma, která byla založena v roce 1919 rodinou Oegema. Nyní prosperující organizace s +/- 800 zaměstnanci, obratem více než 90 milionů € a je (mezi)národně aktivní v oblasti distribuce, dopravy, spedice a skladování na trzích B2B i B2C a na různých místech v Nizozemsku a České republice.

Vyrostli jsme ve velkého, spolehlivého a stabilního partnera v oblasti logistiky v Nizozemsku. Děláme to společně s velkým týmem nadšených kolegů. Jsme flexibilní, inovativní a rozhodní. Tvrdě pracujeme, ale zároveň dáváme na sebe a na naše klienty dobrý pozor.

Brněnská divize má cca 40 zaměstnanců. Naší ambicí je tuto divizi rozšířit, abychom mohli hrát zásadní roli v logistice České republiky. Do svého týmu hledáme nového člena!

Co vás čeká

Hledáme zodpovědného a organizačně schopného Dispeřera / Dispeřerku přepravy, který/á bude zajišťovat efektivní nasazení řidičů a dopravních prostředků. Budete zodpovědní za komunikaci se zákazníky, řidiči a dalšími týmy s cílem zajištění hladkého průběhu přepravy a udržení vysoké kvality služeb.

Ať už hledáte první zkušenosti v logistice nebo už máte za sebou praxi ve spedičním prostředí, u nás jste vítán. Důležitá je chuť učit se, přemýšlet v souvislostech a odvaha převzít odpovědnost.

Co u nás budete dělat?

  • Sestavování denního plánu přeprav a přiřazování vozidel a řidičů na základě aktuálních přepravních zakázek

  • Zaznamenávání klíčových informací a práce s interními systémy (Transpas, Excel, Trimble, apod.)

  • Kontrola proveditelnosti naplánovaných jízd s ohledem na technické, zákonné a ekonomické parametry

  • Denní komunikaci s řidiči – čeká tě řešení provozních situací v reálném čase.

  • Řešení kritických okamžiků v plánování, jako jsou dopravní zácpy, časová okna či omezení

  • Podpora řidičů, odhad míry potřebné podpory a efektivní komunikace při řešení problémů

  • Komunikace se zákaznickým servisem a zajištění důležitých informací (např. omezení nakládky a vykládky)

  • Koordinace s týmem skladu a crossdocku, kontrola nákladů a prioritních zakázek

  • Vedení administrativy pro účely správné fakturace

  • Aktivní zlepšování plánovacího procesu ve spolupráci s manažerem

Co musíte znát, mít a umět?

  • třední odborné vzdělání s maturitou (zaměření na logistiku výhodou)

  • Schopnost komunikovat v AJ

  • Komunikační schopnosti pro spolupráci s řidiči a zákazníky

  • Schopnost efektivně řešit problémy a reagovat na změny v plánu

  • Organizační a sociální dovednosti pro komunikaci s kolegy a zákazníky

  • Flexibilitu a schopnost pracovat samostatně

Výhodou bude, pokud budete umět

  • Praxi na obdobné pozici výhodou, nikoli podmínkou

  • Znalost práce s MS Excel, znalost plánovacích systémů výhodou

Co Vám nabízíme

  • Odpovídající finanční ohodnocení 35.000 – 55.000 (dle zkušeností)

  • Příspěvek na dopravu

  • Možnost spolupráce i na DPP / DPČ nebo zkrácený úvazek

  • Práci ve stabilní a rostoucí mezinárodní společnosti s pevným místem na evropském trhu a jasnou vizí.

  • Profesní růst a rozvoj v oblasti logistiky a přepravy.

  • Přátelské pracovní prostředí a tým s vysokou mírou odbornosti a profesionálního přístupu.

  • Možnost spolupráce s širokým portfoliem klientů a partnerů po celé Evropě.

Zaujala Vás tato příležitost? Pošlete nám svůj životopis a připojte krátký motivační dopis. Těšíme se na Vaši přihlášku a doufáme, že se brzy stanete součástí týmu Oegema Transport Czech s.r.o.!