Speditér / ka (junior/senior)
O pozici
Oegema Logistics je rodinná firma, která byla založena v roce 1919 rodinou Oegema. Nyní prosperující organizace s +/- 800 zaměstnanci, obratem více než 90 milionů € a je (mezi)národně aktivní v oblasti distribuce, dopravy, spedice a skladování na trzích B2B i B2C a na různých místech v Nizozemsku a České republice.
Vyrostli jsme ve velkého, spolehlivého a stabilního partnera v oblasti logistiky v Nizozemsku. Děláme to společně s velkým týmem nadšených kolegů. Jsme flexibilní, inovativní a rozhodní. Tvrdě pracujeme, ale zároveň dáváme na sebe a na naše klienty dobrý pozor.
Brněnská divize má cca 40 zaměstnanců. Naší ambicí je tuto divizi rozšířit, abychom mohli hrát zásadní roli v logistice České republiky. Do svého týmu hledáme nového člena!
Co vás čeká
Hledáme organizačně zdatného kolegu/kolegyni, který/á bude mít na starosti koordinaci přeprav prostřednictvím externích dodavatelů, péči o zákazníky a rozvoj obchodních příležitostí. Vaší rolí bude zajištění efektivního a kvalitního logistického řešení s přesahem do oblasti marketingu a obchodu.
Ať už hledáte první zkušenosti v logistice nebo už máte za sebou praxi ve spedičním prostředí, u nás jste vítán. Důležitá je chuť učit se, přemýšlet v souvislostech a odvaha převzít odpovědnost.
Co u nás budete dělat?
Shromažďování objednávek a zajištění přeprav přes externí dodavatele.
Práce s přepravními systémy (Transpas, Excel, TSM apod.).
Úpravy plánů dle aktuálních podmínek a pravidelná komunikace s klienty o stavu a změnách přeprav.
Řešení dotazů, problémů nebo reklamací ve spolupráci s dalšími odděleními.
Denní kontakt s týmem skladu a informování o očekávaných zásilkách.
Úprava dokumentace pro účely fakturace a spolupráce na správě přepravních dokumentů.
Aktivní vyhledávání nových zákazníků (e-mail/telefon).
Správa databáze kontaktů a péče o stávající klienty
Co musíte znát, mít a umět?
Minimálně SŠ vzdělání, obor logistiky nebo obchodu výhodou.
Komunikativní znalost angličtiny.
Výborné organizační a komunikační schopnosti.
Orientace na zákazníka a schopnost budovat vztahy.
Aktivní přístup, samostatnost a týmový duch.
Výhodou bude, pokud budete umět
Praxe v logistice nebo zákaznickém servisu výhodou.
Znalost práce s MS Office, orientace v plánovacích systémech výhodou.
Co Vám nabízíme
Finanční ohodnocení odpovídající tvým zkušenostem (30.000 – 45.000 Kč).
Příspěvek na dopravu.
Možnost spolupráce na DPP / DPČ nebo zkrácený úvazek.
Práce ve stabilní mezinárodní společnosti s růstovým potenciálem.
Profesní rozvoj v oblasti spedice, logistiky, obchodu i marketingu.
Příjemné pracovní prostředí v menším týmu s vysokou odborností.
Pokud Vás tato nabídka zaujala a máte chuť rozvíjet svou kariéru v oblasti logistiky, neváhejte nám zaslat svůj životopis a krátký motivační dopis. Těšíme se na Vaši přihlášku a možnost přivítat Vás v týmu Oegema Transport Czech s.r.o.!