Speditér / ka (junior/senior)

Jméno/Firma
Oegema Transport Czech s.r.o.
Pracoviště
Brno
Úvazek
Plný, Zkrácený
Vytvořeno
13. 6. 2025

O pozici

Oegema Logistics je rodinná firma, která byla založena v roce 1919 rodinou Oegema. Nyní prosperující organizace s +/- 800 zaměstnanci, obratem více než 90 milionů € a je (mezi)národně aktivní v oblasti distribuce, dopravy, spedice a skladování na trzích B2B i B2C a na různých místech v Nizozemsku a České republice.

Vyrostli jsme ve velkého, spolehlivého a stabilního partnera v oblasti logistiky v Nizozemsku. Děláme to společně s velkým týmem nadšených kolegů. Jsme flexibilní, inovativní a rozhodní. Tvrdě pracujeme, ale zároveň dáváme na sebe a na naše klienty dobrý pozor.

Brněnská divize má cca 40 zaměstnanců. Naší ambicí je tuto divizi rozšířit, abychom mohli hrát zásadní roli v logistice České republiky. Do svého týmu hledáme nového člena!

Co vás čeká

Hledáme organizačně zdatného kolegu/kolegyni, který/á bude mít na starosti koordinaci přeprav prostřednictvím externích dodavatelů, péči o zákazníky a rozvoj obchodních příležitostí. Vaší rolí bude zajištění efektivního a kvalitního logistického řešení s přesahem do oblasti marketingu a obchodu.

Ať už hledáte první zkušenosti v logistice nebo už máte za sebou praxi ve spedičním prostředí, u nás jste vítán. Důležitá je chuť učit se, přemýšlet v souvislostech a odvaha převzít odpovědnost.

Co u nás budete dělat?

  • Shromažďování objednávek a zajištění přeprav přes externí dodavatele.

  • Práce s přepravními systémy (Transpas, Excel, TSM apod.).

  • Úpravy plánů dle aktuálních podmínek a pravidelná komunikace s klienty o stavu a změnách přeprav.

  • Řešení dotazů, problémů nebo reklamací ve spolupráci s dalšími odděleními.

  • Denní kontakt s týmem skladu a informování o očekávaných zásilkách.

  • Úprava dokumentace pro účely fakturace a spolupráce na správě přepravních dokumentů.

  • Aktivní vyhledávání nových zákazníků (e-mail/telefon).

  • Správa databáze kontaktů a péče o stávající klienty

Co musíte znát, mít a umět?

  • Minimálně SŠ vzdělání, obor logistiky nebo obchodu výhodou.

  • Komunikativní znalost angličtiny.

  • Výborné organizační a komunikační schopnosti.

  • Orientace na zákazníka a schopnost budovat vztahy.

  • Aktivní přístup, samostatnost a týmový duch.

Výhodou bude, pokud budete umět

  • Praxe v logistice nebo zákaznickém servisu výhodou.

  • Znalost práce s MS Office, orientace v plánovacích systémech výhodou.

Co Vám nabízíme

  • Finanční ohodnocení odpovídající tvým zkušenostem (30.000 – 45.000 Kč).

  • Příspěvek na dopravu.

  • Možnost spolupráce na DPP / DPČ nebo zkrácený úvazek.

  • Práce ve stabilní mezinárodní společnosti s růstovým potenciálem.

  • Profesní rozvoj v oblasti spedice, logistiky, obchodu i marketingu.

  • Příjemné pracovní prostředí v menším týmu s vysokou odborností.

Pokud Vás tato nabídka zaujala a máte chuť rozvíjet svou kariéru v oblasti logistiky, neváhejte nám zaslat svůj životopis a krátký motivační dopis. Těšíme se na Vaši přihlášku a možnost přivítat Vás v týmu Oegema Transport Czech s.r.o.!