Administrativní pracovník personálního oddělení (pro OZP) - Ostrava
O pozici
Skupina OPTIMIA přijme do svého pracovního týmu nového kolegu. Pozice je vhodná pro OZP (invalidní důchodce).
Pracovní náplň:
- vyřizování emailů, telefonátů
- evidence, zakládání, vyhledávání a archivace dokumentů
- příprava podkladů pro nadřízeného a ostatní oddělení
- péče o firemní prostory
- spolupráce na náborových aktivitách (správa uchazečů v interním systému, e-mailová a telefonická komunikace s uchazeči)
- pracovní doba: pondělí – pátek (ranní / odpolední)
- místo výkonu práce: Ostrava
Nabízíme:
- HPP na zkrácený úvazek
- mzda: 130 Kč/hod
- 25 dní dovolené
- občerstvení na pracovišti zdarma
- kvalitní a efektivní školení
- stabilní českou společnost, která ocení Váš přínos
Požadujeme:
- znalost práce na PC
- spolehlivost
- samostatnost
- zkušenost na obdobné pozici výhodou
V případě zájmu nám zašlete životopis. Pro doplňující informace volejte v pracovní dny od 8 do 14 hodin na bezplatnou linku: 800 400 155, příp. na mobilní čísla: 737 896 274, 736 646 532, nebo pište na e-mail: nabor@optimia.cz