Administrativní pracovník personálního oddělení (pro OZP) - Ostrava

Jméno/Firma
OPTIMIA
Pracoviště
Ostrava
Úvazek
Zkrácený
Vytvořeno
13. 6. 2025

O pozici

Skupina OPTIMIA přijme do svého pracovního týmu nového kolegu. Pozice je vhodná pro OZP (invalidní důchodce).

Pracovní náplň:

- vyřizování emailů, telefonátů

- evidence, zakládání, vyhledávání a archivace dokumentů

- příprava podkladů pro nadřízeného a ostatní oddělení

- péče o firemní prostory

- spolupráce na náborových aktivitách (správa uchazečů v interním systému, e-mailová a telefonická komunikace s uchazeči)

- pracovní doba: pondělí – pátek (ranní / odpolední)

- místo výkonu práce: Ostrava

Nabízíme:

- HPP na zkrácený úvazek

- mzda: 130 Kč/hod

- 25 dní dovolené

- občerstvení na pracovišti zdarma

- kvalitní a efektivní školení

- stabilní českou společnost, která ocení Váš přínos

Požadujeme:

- znalost práce na PC

- spolehlivost

- samostatnost

- zkušenost na obdobné pozici výhodou

V případě zájmu nám zašlete životopis. Pro doplňující informace volejte v pracovní dny od 8 do 14 hodin na bezplatnou linku: 800 400 155, příp. na mobilní čísla: 737 896 274, 736 646 532, nebo pište na e-mail: nabor@optimia.cz