JUNIOR FINANČNÍ CONTROLLER (m/ž)
O pozici
Pracovní nabídka
Do naší technologické společnosti LPP hledáme podobné nadšence jako jsme my. Jsme dynamická a turbulentní firma se zajímavými projekty – u nás Ti rozhodně nedáme prostor se nudit. Pokud čteš dál, jsme pravděpodobně naladěni na stejnou frekvenci.
Hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici Junior finančního controllera, ideálně někoho, kdo má chuť učit se a růst. V zádech budeš mít zkušený finanční tým, se kterým budeš úzce spolupracovat. Získáš tak skvělou příležitost naučit se controlling v praxi – včetně práce s nástroji jako Power BI nebo Power Query. Bereme to jako jedinečnou školu pro budoucí profíky, kteří chtějí doopravdy porozumět fungování byznysu a mít možnost postupně převzít odpovědnost za své vlastní oblasti. Pokud hledáš místo, kde se nebudeš ztrácet v korporátní struktuře, ale naopak porosteš s firmou – tohle je ono.
Co vás postupně čeká:
Samostatná příprava dílčích finančních analýz jednotlivých částí společnosti (např. oddělení, projektů, zakázek, nákladových středisek) dle pravidelných i ad hoc požadavků.
- Spolupráce na tvorbě kalkulací a jejich aktualizace v návaznosti na změny vstupů (materiál, mzdy, režie apod.).
- Zodpovědnost za přípravu vybraných pravidelných reportů (např. nákladové reporty, výrobní analýzy, vývoj tržeb) a podpora seniorního controllera u komplexnějších výstupů.
- Podpora při sestavování rozpočtu – sběr dat, kontrola vstupních hodnot, tvorba přehledů.
- Spolupodílení se na tvorbě forecastingu a predikcí – vyhodnocování historických trendů, sledování vývoje klíčových ukazatelů.
- Analýza odchylek mezi plánem a skutečností, včetně základní interpretace a návrhu možných vysvětlení.
- Zodpovědnost za správnost alokace nákladů na nákladová střediska a zakázky – kontrola zaúčtování, komunikace s účetním oddělením.
- Podpora optimalizace interních procesů – návrhy a tvorba nástrojů v Excelu (případně Power Query / Power BI) pro zefektivnění opakovaných úkonů.
- Úzká spolupráce s ostatními odděleními – zejména nákupem, výrobou a účetnictvím – pro sběr a ověřování dat, předávání výsledků a řešení nesrovnalostí.
- Podpora při měsíčních a ročních závěrkách, účast na inventurách a zajištění správnosti finančních podkladů.
- Postupné přebírání odpovědnosti za svěřené oblasti controllingu – v návaznosti na zkušenosti a rozvoj.
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít:
SŠ/VŠ vzdělání ekonomického směru.
- Výborná znalost MS Excel.
- Znalost AJ na úrovni alespoň B1.
- Orientace v podnikové ekonomice a základech účetnictví.
- Znalost systému QI nebo Vision výhodou.
- Zkušenosti na obdobné pozici výhodou.
Osobnostní předpoklady:
- Samostatnost,
- zodpovědný přístup k práci,
- přesnost a otevřenost,
- analytický přístup, myšlení v souvislostech.
Co Vám můžeme nabídnout:
- Stabilní zázemí české firmy v rychle rostoucím a perspektivním oboru.
- Hlavní pracovní poměr s místem výkonu práce Praha - Palmovka.
- Přátelský kolektiv s nadšením pro kvalitně odvedenou práci.
- Benefity: Dovolená 5 týdnů + 3 dny sick day, závodní stravování s příspěvkem zaměstnavatele, pružná pracovní doba, příspěvek na penzijní připojištění, atd.