JUNIOR FINANČNÍ CONTROLLER (m/ž)

Jméno/Firma
LPP s.r.o.
Pracoviště
Pod Hájkem 406/1a, Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina
Profese
Finance a ekonomika
Vytvořeno
13. 6. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Do naší technologické společnosti LPP hledáme podobné nadšence jako jsme my. Jsme dynamická a turbulentní firma se zajímavými projekty – u nás Ti rozhodně nedáme prostor se nudit. Pokud čteš dál, jsme pravděpodobně naladěni na stejnou frekvenci.

Hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici Junior finančního controllera, ideálně někoho, kdo má chuť učit se a růst. V zádech budeš mít zkušený finanční tým, se kterým budeš úzce spolupracovat. Získáš tak skvělou příležitost naučit se controlling v praxi – včetně práce s nástroji jako Power BI nebo Power Query. Bereme to jako jedinečnou školu pro budoucí profíky, kteří chtějí doopravdy porozumět fungování byznysu a mít možnost postupně převzít odpovědnost za své vlastní oblasti. Pokud hledáš místo, kde se nebudeš ztrácet v korporátní struktuře, ale naopak porosteš s firmou – tohle je ono.

Co vás postupně čeká:

  • Samostatná příprava dílčích finančních analýz jednotlivých částí společnosti (např. oddělení, projektů, zakázek, nákladových středisek) dle pravidelných i ad hoc požadavků.

  • Spolupráce na tvorbě kalkulací a jejich aktualizace v návaznosti na změny vstupů (materiál, mzdy, režie apod.).
  • Zodpovědnost za přípravu vybraných pravidelných reportů (např. nákladové reporty, výrobní analýzy, vývoj tržeb) a podpora seniorního controllera u komplexnějších výstupů.
  • Podpora při sestavování rozpočtu – sběr dat, kontrola vstupních hodnot, tvorba přehledů.
  • Spolupodílení se na tvorbě forecastingu a predikcí – vyhodnocování historických trendů, sledování vývoje klíčových ukazatelů.
  • Analýza odchylek mezi plánem a skutečností, včetně základní interpretace a návrhu možných vysvětlení.
  • Zodpovědnost za správnost alokace nákladů na nákladová střediska a zakázky – kontrola zaúčtování, komunikace s účetním oddělením.
  • Podpora optimalizace interních procesů – návrhy a tvorba nástrojů v Excelu (případně Power Query / Power BI) pro zefektivnění opakovaných úkonů.
  • Úzká spolupráce s ostatními odděleními – zejména nákupem, výrobou a účetnictvím – pro sběr a ověřování dat, předávání výsledků a řešení nesrovnalostí.
  • Podpora při měsíčních a ročních závěrkách, účast na inventurách a zajištění správnosti finančních podkladů.
  • Postupné přebírání odpovědnosti za svěřené oblasti controllingu – v návaznosti na zkušenosti a rozvoj.

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít:

  • SŠ/VŠ vzdělání ekonomického směru.

  • Výborná znalost MS Excel.
  • Znalost AJ na úrovni alespoň B1.
  • Orientace v podnikové ekonomice a základech účetnictví.
  • Znalost systému QI nebo Vision výhodou.
  • Zkušenosti na obdobné pozici výhodou.

Osobnostní předpoklady:

  • Samostatnost,
  • zodpovědný přístup k práci,
  • přesnost a otevřenost,
  • analytický přístup, myšlení v souvislostech.

Co Vám můžeme nabídnout:

  • Stabilní zázemí české firmy v rychle rostoucím a perspektivním oboru.
  • Hlavní pracovní poměr s místem výkonu práce Praha - Palmovka.
  • Přátelský kolektiv s nadšením pro kvalitně odvedenou práci.
  • Benefity: Dovolená 5 týdnů + 3 dny sick day, závodní stravování s příspěvkem zaměstnavatele, pružná pracovní doba, příspěvek na penzijní připojištění, atd.