Marketing Specialist - ZKRÁCENÝ ÚVAZEK

Jméno/Firma
ACTIVE 24, s.r.o.
Pracoviště
Sokolovská 394/17, Praha
Úvazek
Zkrácený
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina, Čeština
Profese
Marketing, média a reklama
Vytvořeno
13. 6. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Hledáme Marketingového specialistu/ku do brand teamu Active24

Do brandového týmu Active24 hledáme parťáka, který má chuť tahat marketing dopředu – nápady, energií, vlastní iniciativou. Člověka, co neváhá zvednout telefon, napsat text nebo občas natočit reel z kanceláře. Máme rozběhnutý brand a hledáme někoho, kdo se do něj ponoří a pomůže mu růst.
Jsme jeden z největších poskytovatelů hostingu, domén a dalších online služeb na českém trhu a součást mezinárodní skupiny team.blue, která propojuje přední technologické značky napříč Evropou.
Pokud hledáš částečný úvazek, třeba abys mohl/a skloubit práci s jinými projekty nebo se školou, rádi tě poznáme.

Co tě čeká?
Budeš součástí brandového teamu pro CEE, kde tě zapojíme do úzké spolupráce s brand managerkou pro Česko i s ostatními brand specialisty napříč regionem. V rámci team.blue sdílíme know-how, trendy a osvědčené postupy, takže se dostaneš k inspiraci i zkušenostem z dalších trhů.
Tvoje práce bude klíčová pro to, jak značka Active24 komunikuje s komunitou, oslovuje nové zákazníky a posiluje svou pozici na trhu. Budeš se podílet na různorodých aktivitách a rozvíjet se v oblastech, které tě nejvíce baví.

Agenda

  • Community management – správa sociálních sítí, odpovědi na recenze a dotazy
  • Spolupráce na tvorbě obsahu – zapojení do kreativního procesu při přípravě kampaní, sociálních sítí atd.
  • Lokalizace a drobné překlady – přizpůsobení produktové komunikace pro lokální trh
  • Tvorba obsahu – blogy, newslettery, textace pro web a landing pages
  • Koordinace kampaní a akcí – zajištění nasazení na web a hlídání termínů

Chceš se rozvíjet v jednom z těchto směrů?
Tady je šance pro tebe! Hledáme nadšence, který nám pomůže alespoň v jedné z těchto oblastí:

  • Tvorba obsahu – audio, video, fotografie (editace, natáčení, postprodukce)
  • Budování komunity – organizace eventů, networking, hledání nových příležitostí
  • Sociální sítě – hledání nových formátů, spolupráce s tvůrci, strategie pro zvyšování dosahu
  • Prezentace a osobní brand – vystupování na videu, moderování

Co od tebe očekáváme?

  • Chuť být aktivní součástí týmu – komunikovat, spolupracovat, přinášet nápady
  • Proaktivitu – nečekáš na zadání, ale sám/a hledáš cesty, jak dělat věci lépe
  • Práci s AI nástroji – umět je využít k zefektivnění práce s kreativou
  • Cítění pro tone of voice a jednoduchou, srozumitelnou komunikaci
  • Commercial mindset – znalost základních marketingových metrik a orientace na výsledek
  • Přehled o trendech – aktivní zájem o popkulturu, virální obsah a nové trendy
  • Pečlivost a organizovanost – schopnost dotahovat věci do konce
  • Angličtinu – jsme mezinárodní tým a komunikace v AJ je náš denní chleba

Co ti můžeme nabídnout?

  • Možnost růst a rozvíjet se v oblasti brand marketingu, která tě baví
  • Bezpečný prostor pro růst, vzdělávání a zkoušení nových nápadů
  • Příležitost aktivně ovlivnit, jak bude značka komunikovat - nemáme přísné brand manuály ani schvalování kreativy
  • Stabilní zázemí - jsme součástí mezinárodní team.blue skupiny, která má více než 3,3 milionu zákazníků napříč Evropou
  • Podpora zkušeného teamu a sdílení zkušeností s top technologickými brandy v Evropě

Chceš být součástí týmu?
Hledáme proaktivní a zodpovědnou osobnost, která se chce rozvíjet v brand marketingu. Místo „dokonalého životopisu“ nám jde hlavně o zápal, nápady a chuť věci posouvat dál.
Pokud ale máš ukázky své tvorby (copywriting, video, foto, cokoliv, co ukáže, že jsi ten pravý/ta pravá), budeme rádi, když je připojíš ke svému životopisu nebo odkazu na LinkedIn. Prosím, dej nám taky vědět, kolik hodin týdně nám můžeš věnovat.Jdeš do toho? My doufáme, že ano!

Nejdřív ti zavolá naše kolegyně z HR a pobavíte se o vzájemném očekávání od spolupráce. Na pohovoru si detailněji projdeme tvé zkušenosti a ty se nás zeptáš na vše, co tě ještě ohledně pozice zajímá. Díky tomu společně zjistíme, jak nám to bude pracovně i lidsky klapat.

Termín nástupu: nejlépe od července 2025 :-)