Junior Payroll Accountant (pro německé klienty)
O pozici
Pracovní nabídka
Přidej se do týmu Accace!
Staň se součástí našeho pražského Headquarters týmu jako Junior Payroll Accountant pro německé klienty!
Accace (čti ekejs) je jednou z nejrychleji rostoucích poradenských a outsourcingových společností v našem regionu. Před 19 lety jsme začínali jako malá účetní společnost a dnes patříme mezi TOP 50 regionálních outsourcingových společností v EU.
Za úspěchem firmy stojí především lidé, kteří v ní pracují. Ti naši chtějí dělat velké věci inovativním způsobem. Při poskytování komplexních služeb v oblasti HR, účetnictví, daňového i právního poradenství klademe duraz na flexibilní přístup ke kolegům a klientům, transparentní komunikaci a neustálé vzdělávání. Díky těmto aspektům jsme navázali již mnoho zajímavých spoluprací a přilákali široké spektrum šikovných talentů a profesionálů.
Aktuálně vytváříme prostor pro nové členy týmu do našeho novovznikajícího Shared Service Centra, kteří mají zkušenosti s německým mzdovým účetnictvím.
Velkou výhodou této pracovní pozice je kromě jiných benefitů možnost pracovat po zaškolení i na dálku bez striktně určeného hybridního modelu. :)
???? Chceme, abys NÁM pomohl/-a s těmito aktivitami:
- Zpracovávání části mzdové agendy pro klienta (zodpovědnost za správné a včasné zpracování agendy a souvisejících úkolů, stejně jako za ukládání a archivaci dokumentů),
- Komunikace s klientem (převážně v německém jazyce),
- Účast na integraci mzdových systémů klienta,
- Denní spolupráce s mzdovým účetním,
- Zpracování měsíčních výkazů a reportů pro účely pojištění, daní nebo statistiky,
- Zajišťování a dodržování zákonných požadavků a vedení evidence podle platných právních předpisů týkajících se mzdového účetnictví a daní,
- Dodržování termínů vyplývajících z relevantních legislativních norem nebo požadavků klienta.
???? Ideální profil kandidáta:
- Praxe se zpracováním mezd v Německu, Česku nebo na Slovensku výhodou,
- Znalost systému DATEV (Lohn und Gehalt) výhodou,
- Logické, analytické a systematické myšlení,
- Uživatelská znalost Microsoft Office 365,
- Výborné komunikační schopnosti a zodpovědnost,
- Schopnost pracovat samostatně a dodržovat termíny,
- Vzdělání nebo zkušenosti v ekonomické oblasti jsou nezbytné,
- Znalost dalších cizích jazyků, zejména angličtiny a němčiny na úrovni B1.
???? Co Ti můžeme nabídnout:
- Roční bonus dle hospodářských výsledků firmy,
- Bonus za doporučení nového kolegu/klienta,
- Příspěvek na stravování ve výši 90 Kč/den,
- Poukazy Flexi pass nebo well-being příspěvek,
- 5 dní volna navíc,
- 2 dny sick days
- Kurzy angličtiny a odborná školení,
- Teambuildingové aktivity,
- Možnost prodloužit smlouvu na dobu neurčitou po prvním roce v Accace,
- Možnost zapojení do dobrovolnických projektů,
- Úžasné a podporující kolegy :)
???? Informace pro uchazeče:
Pokud Tě naše nabídka práce zaujala, zašli nám svůj strukturovaný profesní životopis v ČESKÉM nebo ANGLICKÉM jazyce. Všem žadatelům odpovíme.