Recruiter/Administrator/Coordinator, Prestižní zaměstnavatel, Home office
O pozici
Pracovní nabídka
Úvod:
- Pro našeho klienta, prestižní značku, celosvětově uznávanou a úspěšnou firmu, dodavatele špičkových služeb v oblasti informačních technologií
- Hledáme začínajícího nebo středně zkušeného kolegu s profesním profilem
Recruiter/Administrator/Coordinator.
- Vašim posláním a cílem v této roli bude ve spolupráci s managementem firmy a kolegy řešit a koordinovat pestré spektrum úkolů a aktivit:
- od specifikace obsazovaných pracovních rolí,
- shromažďování požadavků na ně a popisy rolí,
- zveřejňování inzerce, spolupráce s personálními agenturami,
- společně s manažery vyhodnocování nabízených uchazečů,
- plánování a organizace interviews,
- interní zajišťování vybavení a onboarding nových kolegů,
- průběžná administrace a evidence všech potřebných dat a informací dle platných pravidel a procesů v profesionálních k tomu určených interních systémech,
- příslušný reporting dle požadavků managementu.
- Budete denně intenzivně spolupracovat s managery a členy interních mezinárodních týmů, převážně špičkových IT profesionálů, kteří na řadě projektů vyvíjejí různé pokročilé a rozsáhlé SW aplikace a datová řešení pro zákazníky po celém světě (SW aplikace, BI řešení, cloud řešení, AI, LLM…)
- V této práci uplatníte především svoje organizační, komunikační a administrativní dovednosti.
- Denně budete velice intenzivně používat Angličtinu, občas také mluvenou Češtinu.
- Poskytneme Vám profesionální zaškolení, strukturovaně a kvalitně Vás postupně zaškolíme a poskytneme potřebný čas a podporu na zaučení.
- Profesionální, vlídná a přátelská pracovní atmosféra.
- Dlouhodobá spolupráce formou hlavního pracovního poměru.
- Místo pracoviště: Home office a kancelář firmy v Praze s výbornou dostupností metrem.
- Zahájení práce: ihned, dohodou
Požadavky:
- Výborné organizační a komunikační dovednosti.
- Vynikající znalost Angličtiny a Češtiny.
- Znalosti a zkušenosti z práce s daty a informacemi, reportingem.
- Zručnost, rychlost a preciznost v administrativních aktivitách.
- Znalosti Word, Excel, Powerpoint atd.
- Schopnost týmové spolupráce.
- Systematický a strukturovaný přístup k práci, naprostá spolehlivost a loajalita
- Zájem o dlouhodobou práci v roli Recruitera/Administrator/Coordinator.
- Zájem učit se nové věci.
- Zájem o IT technologie
Výhodou může být:
- Předchozí pracovní zkušenost v obdobné nebo příbuzné roli.
- Vzdělání, znalosti nebo pracovní zkušenosti v oboru Informačních technologií (není podmínkou)
- Zkušenost z práce při administrativní podpoře a nebo recruitmentu na rozsáhlejších IT projektech
- Zkušenosti z práce v mezinárodním prostředí.
- Zájem o nové IT technologie.
Nabízíme:
- Práce pro jednu z nejprestižnějších značek v oboru, celosvětově známou úspěšnou nadnárodní společnost, finančně silnou, businessově stabilní a rostoucí společnost
- Férový plat, dohodou, podle úrovně zkušeností a znalostí, placené pracovní přesčasy.
- Vynikající systém firemních benefitů.
- Firemní teambuilding akce.
- Flexibilní pracovní doba.
- Možnost výkonu většiny práce z Home office, po zaučení.
- Notebook a mobil s výhodnými tarify i pro soukromé využití.
- Podpora při postupném zaučení do všech úkolů a agend.
- Vlídná přátelská atmosféra a týmová spolupráce.
- Profesionální firemní kultura a vynikající podmínky k výkonu práce.
- Systematické a plánované profesní vzdělávání v oboru.
- Možnost získání velice zajímavých zkušeností a znalostí.