Recruiter/Administrator/Coordinator, Prestižní zaměstnavatel, Home office

Jméno/Firma
teamIT s.r.o.
Pracoviště
Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina, Čeština
Profese
Administrativa
Vytvořeno
13. 6. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Úvod:

- Pro našeho klienta, prestižní značku, celosvětově uznávanou a úspěšnou firmu, dodavatele špičkových služeb v oblasti informačních technologií

- Hledáme začínajícího nebo středně zkušeného kolegu s profesním profilem
 Recruiter/Administrator/Coordinator.

- Vašim posláním a cílem v této roli bude ve spolupráci s managementem firmy a kolegy řešit a koordinovat pestré spektrum úkolů a aktivit:
- od specifikace obsazovaných pracovních rolí,
- shromažďování požadavků na ně a popisy rolí,
- zveřejňování inzerce, spolupráce s personálními agenturami,
- společně s manažery vyhodnocování nabízených uchazečů,
- plánování a organizace interviews,
- interní zajišťování vybavení a onboarding nových kolegů,
- průběžná administrace a evidence všech potřebných dat a informací dle platných pravidel a procesů v profesionálních k tomu určených interních systémech,
- příslušný reporting dle požadavků managementu.

- Budete denně intenzivně spolupracovat s managery a členy interních mezinárodních týmů, převážně špičkových IT profesionálů, kteří na řadě projektů vyvíjejí různé pokročilé a rozsáhlé SW aplikace a datová řešení pro zákazníky po celém světě (SW aplikace, BI řešení, cloud řešení, AI, LLM…)

- V této práci uplatníte především svoje organizační, komunikační a administrativní dovednosti.

- Denně budete velice intenzivně používat Angličtinu, občas také mluvenou Češtinu.

- Poskytneme Vám profesionální zaškolení, strukturovaně a kvalitně Vás postupně zaškolíme a poskytneme potřebný čas a podporu na zaučení.

- Profesionální, vlídná a přátelská pracovní atmosféra.

- Dlouhodobá spolupráce formou hlavního pracovního poměru.

- Místo pracoviště: Home officekancelář firmy v Praze s výbornou dostupností metrem.

- Zahájení práce: ihned, dohodou

Požadavky:

- Výborné organizační a komunikační dovednosti.

- Vynikající znalost Angličtiny a Češtiny.

- Znalosti a zkušenosti z práce s daty a informacemi, reportingem.

- Zručnost, rychlost a preciznost v administrativních aktivitách.

- Znalosti Word, Excel, Powerpoint atd.

- Schopnost týmové spolupráce.

- Systematický a strukturovaný přístup k práci, naprostá spolehlivost a loajalita

- Zájem o dlouhodobou práci v roli Recruitera/Administrator/Coordinator.

- Zájem učit se nové věci.

- Zájem o IT technologie

Výhodou může být:

- Předchozí pracovní zkušenost v obdobné nebo příbuzné roli.

- Vzdělání, znalosti nebo pracovní zkušenosti v oboru Informačních technologií (není podmínkou)

- Zkušenost z práce při administrativní podpoře a nebo recruitmentu na rozsáhlejších IT projektech

- Zkušenosti z práce v mezinárodním prostředí.

- Zájem o nové IT technologie.

Nabízíme:

- Práce pro jednu z nejprestižnějších značek v oboru, celosvětově známou úspěšnou nadnárodní společnost, finančně silnou, businessově stabilní a rostoucí společnost

- Férový plat, dohodou, podle úrovně zkušeností a znalostí, placené pracovní přesčasy.

- Vynikající systém firemních benefitů.

- Firemní teambuilding akce.

- Flexibilní pracovní doba.

- Možnost výkonu většiny práce z Home office, po zaučení.

- Notebook a mobil s výhodnými tarify i pro soukromé využití.

- Podpora při postupném zaučení do všech úkolů a agend.

- Vlídná přátelská atmosféra a týmová spolupráce.

- Profesionální firemní kultura a vynikající podmínky k výkonu práce.

- Systematické a plánované profesní vzdělávání v oboru.

- Možnost získání velice zajímavých zkušeností a znalostí.