DATOVĚ ORIENTOVANÝ PROCESNÍ SPECIALISTA/TKA (OBLAST OBCHODU)
O pozici
Hledáme zkušeného a motivovaného Procesního specialistu/tku se silným analytickým myšlením a prokazatelnými zkušenostmi v oblasti procesního a projektového řízení.
Pokud jste dynamická osobnost schopná optimalizovat obchodní procesy, vést projekty a efektivně komunikovat napříč celou organizací, pak hledáme právě vás!
Co bude náplní vaší práce?
Procesní řízení: Budete analyzovat, navrhovat a optimalizovat stávající obchodní procesy s cílem zvýšit efektivitu a snížit náklady. Využijete k tomu své znalosti metodik jako jsou Lean a Six Sigma.
Projektové řízení: Povedete projekty od A do Z, včetně detailního plánování, efektivní realizace a důsledného monitorování. Zkušenosti s certifikacemi jako PMP nebo PRINCE2 jsou velkou výhodou.
Analýza dat: Budete analyzovat komplexní data, identifikovat klíčové trendy a navrhovat řešení problémů. Využijete své znalosti SQL nebo jiných specializovaných analytických nástrojů.
Komunikace a spolupráce: Budete efektivně komunikovat s různými úrovněmi organizace, včetně vedení, zaměstnanců a externích partnerů, a to jak v českém, tak i anglickém jazyce.
Optimalizace systémů: Aktivně se zapojíte do práce s našimi ERP systémy (např. Dynamics 365 F+O), CRM, Daktela, Helios Nephrite, Xeelo a Highjump WMS.
Co od vás očekáváme?
Ideálně minimálně 5 let praxe na obdobné procesní nebo projektové pozici
Prokazatelné zkušenosti s procesním řízením a optimalizací (Lean, Six Sigma)
Prokazatelné zkušenosti s projektovým řízením a vedením projektů
Silné analytické myšlení a schopnost pracovat s daty (SQL nebo specializované nástroje)
Vynikající komunikační dovednosti a schopnost vyjednávat.
Zkušenosti z oblasti maloobchodu nebo logistiky
Znalost českého a slovenského trhu jsou velkou výhodou.
Znalost ERP systémů (Dynamics 365 F+O, CRM, Daktela, Helios Nephrite, Xeelo, Highjump WMS).
Leadership a schopnost práce v týmu.
Flexibilita a adaptabilita v dynamickém prostředí.
Co vám nabízíme?
Zajímavou a samostatnou práci, kde naplno využijete své analytické schopnosti a získáte prostor pro kariérní růst a seberealizaci.
Pohodový a přátelský tým, ve kterém se budete cítit dobře a kamarádsky.
Podporu ve vašem profesním rozvoji – ať už jde o odborné kurzy, jazykové vzdělávání (např. kurzy angličtiny) nebo náš propracovaný adaptační program.
Jistotu stabilní mzdy 15. den v měsíci.
Širokou škálu benefitů, které oceníte každý den:
20 dní dovolené + 5 dní mimořádného volna navíc o Vánocích.
Příspěvek na stravování 150 Kč/den formou stravenkové karty a možnost využití firemní jídelny s širokým výběrem jídel. Káva a čaj na pracovišti jsou samozřejmostí zdarma.
Příspěvek na dopravu a zvýhodněné tankování pohonných hmot.
Příspěvek na sport formou MultiSport karty a firemní posilovna zdarma.
Možnost výhodného půjčování elektrokol.
Výrazné slevy na firemní produkty.
A pro ty, co rádi relaxují, rekreační zařízení v Krkonoších.
Bezproblémové parkování přímo u budovy.
Nezáleží nám na formě spolupráce – preferujeme HPP nebo IČO.
Zaujali jsme vás? Pošlete nám své CV a pojďte se bavit o vaší budoucnosti u nás!