Administrativní pracovnice – office manager
O pozici
Informace o pracovním místě
Do 4* hotelu v lázeňském centru Karlových Varů přijmeme pracovnici pro vedení provozní a personální administrativy.
Popis práce
Personalistika
· Organizace náboru nových zaměstnanců-inzerce, spolupráce s ÚP apod., uvedení nových zaměstnanců do provozu, příprava podkladů pro pohovory s uchazeči
· Spolupráce na plánování směn zaměstnanců
· Další administrativní činnosti spojené s personalistikou
Objednávky zboží
· Zajištění objednávek, komunikace s dodavateli, kontrola faktur a dodávek apod.
· Úzká spolupráce se středisky na dodávkách zboží a surovin
Zajištění hotelové administrativy, organizace a vedení kanceláře
· Příprava účetních a personálních pokladů pro externí účetní firmu
· Správa provozních pokladen
· Vedení a archivace smluvní dokumentace
· Zasílání měsíčních reportů na příslušné úřady
· Dle zájmu a časových možnostech lze spolupracovat s vedením hotelu na analýzách a kontrole provozu, digitalizaci a zefektivnění firemních procesů
Co do vás očekáváme
· SŠ/VŠ vzdělání, nebo studium VŠ
· Dobrou znalost práce s PC (především programy MS Office, vytváření tabulek, ovládání Excelu atd.), práce s internetem a sociálními sítěmi, výhodou zájem o aplikace AI a jejich integrace do firemních procesů
· ČJ na úrovni rodilý mluvčí, znalost AJ a dalších jazyků výhodou
· Zkušenosti a praxi v administrativní činnosti a na pozici asistentky, stejně jako znalost hotelového prostředí oceníme, ale nejsou podmínkou (nezkušené pracovité uchazečky rádi kvalitně zaučíme). Velkou výhodou zkušenosti v personalistice, HR.
· Pozitivní přístup, mírnou a nekonfliktní povahu, férové jednání a maximální loajalitu
· Schopnost samostatně řešit problémy, oceníme analytické myšlení
· Zájem posunout firemní kulturu k moderní, efektivní a přátelské firmě
Co nabízíme
· Dlouhodobou a stabilní práci na HPP dle preferencí uchazeče plný, nebo poloviční úvazek nebo DPP, DPČ. Lze měnit v průběhu zaměstnání dle životní situace.
· Velmi atraktivní finanční ohodnocení v závislosti na schopnostech a časových možnostech s dostatkem volného času
· Pracovní doba po-pát. - poloviční úvazek 8:00-12:00 hod /plný úvazek 7 (8:00)-15 (16:00) hod. Dle zájmu lze domluvit 4 denní prac.týden. Víkendy volné. Pracovní dobu lze částečně upravit dle možností uchazeče - upřesníme při vstupním pohovoru, nebo své požadavky uvádějte při prvním kontaktu.
· Kvalitní personální stravování, další možné bonusy dle preference uchazeče
· Práce vhodná pro pracovité absolventky, nebo studentky dálkového studia, ženy na MD apod.