Administrativní a provozní výpomoc vedení muzea

Jméno/Firma
Muzeum Českého krasu
Pracoviště
Beroun
Úvazek
Zkrácený
Vytvořeno
14. 6. 2025

O pozici

Stručný popis pracovního místa

  • výpomoc a nejrůznějšími administrativními úkony dle zadání (objednávky, faktury, smlouvy)

  • výpomoc s vedením majetkové evidence

  • administrátorské práce v pokladním systému Colosseum - zadávání nového zboží, administrativní podpora pokladních

  • asistence a výpomoc s vybranými provozními činnostmi v organizaci

  • pravidelnost a časový rozsah dle domluvy

Požadavky

  • spolehlivost, zodpovědnost

  • samostatnost při řešení svěřených úkolů a spolupráce v pracovním týmu

  • dobrá znalost práce na PC, administrativní zdatnost, dobré organizační schopnosti

  • řidičský průkaz B

  • Vzdělání SŠ, VŠ

Nabízíme

  • typ úvazku - DPP / částečný, případně dle dohody

Přihláška musí obsahovat:

  • kontaktní údaje (adresa, e-mail, fotografie, telefon), strukturovaný životopis, motivační dopi

  • Přihlášky zašlete do 15.5.2025 na email podatelna@muzeum-beroun.cz.

  • ·Dotazy k uvedené pracovní pozici je možné pokládat na tel. 725 956 525.

  • · Vybraní uchazeči budou následně pozváni do dalšího kola výběrového řízení. Upozorňujeme, že výběrové řízení může být ze strany vyhlašovatele kdykoli bez udání důvodu zrušeno.