Customer Success & Support Specialist

Jméno/Firma
Freelo.io
Pracoviště
Pardubice
Úvazek
Plný
Vytvořeno
14. 6. 2025

O pozici

Jsme online aplikace, ve které týmy řeší svou pracovní agendu. Úspěšně konkurujeme Basecampu, Trellu nebo Asaně. Rosteme meziročně o vyšší desítky procent. Freelo používají firmy jako Olympus, Nikon, Kärcher, Simplia, Superkodéři a plno dalších. Zajímá tě víc?

Co tě čeká

  • Budeš každodenním průvodcem našich uživatelů - přes chat, e-mail, telefon a především přes 1:1 online meetingy (cca 30 % času), kde jim pomáháš lépe uchopit Freelo a řešit konkrétní situace v jejich týmech.

  • Postupně převezmeš péči o stávající zákazníky a budeš s nimi dlouhodobě rozvíjet způsob, jak Freelo používají - formou online konzultací, asistovaného onboardingu i řešení konkrétních situací z jejich praxe. Pomůžeš jim zefektivnit spolupráci v týmu, uchopit procesy ve Freelu, lépe delegovat nebo využít konkrétní funkce. Časem se zapojíš i do vedení webinářů (část máme natočenou) a školení na míru.

  • Tvůj první úkol bude dokonale poznat Freelo a jeho funkce (máme detailní nápovědu a interní wiki s postupy).

  • Budeš se podílet na úpravě a vytváření článků do nápovědy dle aktualizací a vývoje Freela v češtině a angličtině.

  • Získáš prostor se odborně posouvat - ať už skrze mentoring nebo třeba využívání AI v každodenní práci.

  • Budeš zanášet informace do našeho CRM, úzce spolupracovat s kolegy z Obchodního oddělení, starat se o významné klienty a jejich zlepšování znalostí o Freelo funkcích a řešit jejich problémy z hlediska projektového řízení.

Budeš potřebovat

  • empatii

  • komunikativní dovednosti

  • týmového ducha

  • schopnost a ochotu rychle se učit

  • rychle a bezchybně psát

  • samostatnost

  • proaktivitu

  • odpovědnost

  • umět efektivně pracovat na počítači (rychle psát, hledat v interních systémech, …)

  • angličtinu min. B2 úrovně

Co nabízíme

  • Odměna 30.000 - 40.000 Kč + ~4.000 - 8.000 Kč výkonnostní složka za odkonzultovaný čas. Výši řešíme s každým individuálně, dle znalostí, zkušeností a výsledků.

  • Dle domluvy a po zapracování je možný částečný home-office. Nehledáme nikoho pouze na remote.

  • K platu jsou 2krát ročně odměny v závislosti na tom, jak se produktu daří.

  • Full-time dle domluvy.

  • 20 dní dovolené + 1 den navíc za každý odpracovaný rok ve Freelu.

  • 5 Sickdays.

  • Dostaneš firemní Macbook.

  • Parkování v blízkosti kanceláře kousek od centra Pardubic.

  • Polohovatelné stoly pro zdravou páteř.

  • Budeme tě podporovat ve tvém dalším vzdělávání.

  • Kvalitní káva z kávovaru a sypané čaje.

  • 3 hodiny na sport týdně v rámci pracovní doby - posilka, tabata, běh (vše je samozřejmě dobrovolné).

  • Společné posezení - grilovačka, snídaně a obědy, deskovky, pokec, pití, …

  • Dog-friendly office.

Proč tě to bude bavit?

  • Transparentní a přátelská atmosféra - společně slavíme úspěchy i řešíme problémy.

  • Jsme svobodná firma, kde je každý názor důležitý.

  • Společně jezdíme na různé offline akce a setkání (Reshoper, Czech-online expo, Shopcamp, Barcampy, SaaSkaři - jsme zakladatelé meetupu…).

  • Natáčíme podcast Z Podpalubí s kapitány českého businessu (např. s autorem Nette Davidem Grudlem, Petrem Šimůnkem z Forbesu a dalšími).