Recepční - administrativní pracovník

Jméno/Firma
BEAUTY CLINIC SYNERGY
Pracoviště
Praha
Úvazek
Plný
Vytvořeno
15. 6. 2025

O pozici

Recepční - administrativní pracovník

Náplň práce:

  • Obsluha klientů kosmetologické kliniky, objednání na ošetření,

  • Správa klientské databáze a zdravotní dokumentace,

  • Prodej kosmetických produktů, evidence skladu produktů,

  • Objednávání spotřebního materiálu a kosmetických produktů,

  • Vyřizování telefonických, mailových objednávek klientů, komunikace s klienty přes sociální sítě,

  • Pokladní činnost spojená s vyúčtováním služeb klientů a prodejem kosmetických produktů,

Požadujeme:

  • Optimismus, komunikativnost a příjemné vystupování.

  • Zájem o zdrávi, krásu a kosmetiku,

  • Velmi dobrá znalost češtiny slovem a písmem podmínkou. Znalost ruštiny a angličtiny výhodou.

  • Pečlivost, zodpovědnost a chuť učit se novým věcem,

Nabízíme:

  • Práce v estetické klinice v příjemném prostředí v centru Prahy,

  • Motivující finanční ohodnocení (základ + provize z prodeje produktů),

  • Zaměstnanecké slevy na estetická a kosmetická ošetření a kosmetické produkty.