HR Manager
National Pen Czech s.r.o.
Dobřanská 537, Štěnovice
Plný
Vysokoškolské
Angličtina
Personalistika a HR
16. 6. 2025
O pozici
Pracovní nabídka
Hledáme zkušeného HR Manažera/ku, který/á povede tým HR profesionálů v oblasti People Operations. Tato pozice je klíčová pro náš výrobní závod v Plzni, který je jedním z hlavních evropských center pro hromadné rozesílky a fulfillment operace.
Jako HR Manažer/ka budete důvěryhodným partnerem pro lokální i globální vedení. Vaším úkolem bude zajištění hladkého návrhu a realizace personálních iniciativ, které podporují naši firemní kulturu, cíle a hodnoty.
Co bude Vaší náplní práce:
- Vedení HR agendy včetně People Operations.
- Vytváření, dokumentace a implementace lokálních HR politik, programů a procesů.
- Spolupráce s náborovým týmem na zajištění agenturního personálu.
- Řešení pracovněprávních záležitostí, analýzy pracovních sil, řízení výkonu a dalších klíčových HR témat.
- Partnerství s manažery a vedením – podpora při dosahování obchodních cílů prostřednictvím HR strategií.
- Vedení výstupních pohovorů a analýza trendů – pro podporu rozvoje kariér, retence a snížení rizik.
- Správa zaměstnaneckých složek a HR administrativy, sledování trendů a zpracování transakcí.
- Vydávání pracovních smluv a zajištění onboardingu nových zaměstnanců (ve spolupráci s týmem školení).
- Zajištění souladu s legislativními požadavky v oblasti řízení zaměstnanců.
- Identifikace potřeb školení ve spolupráci s globálním tréninkovým týmem.
- Vyhodnocování a monitorování školících programů.
- Podpora a rozvoj firemní kultury a hodnot.
- Vedení interní komunikace společnosti National Pen v rámci závodu.
- Reportování relevantních HR KPI lokálně i globálně.
- Správa HR rozpočtu.
- Ad hoc úkoly dle aktuálních potřeb firmy.
Co od Vás očekáváme:
- Vysokoškolské vzdělání v oblasti HR.
- Zkušenost s vedením týmu.
- Minimálně 5 let praxe v dynamickém HR prostředí, ideálně včetně zkušeností se start-up prostředím.
- Pokročilou znalost anglického jazyka (mluvená i psaná forma).
- Zkušenost s jednáním na úrovni vedení společnosti.
- Skvělé komunikační a prezentační dovednosti včetně zkušeností s reportingem.
- Důslednost a orientace na detail.
- Výborné organizační a time management schopnosti.
- Technická zdatnost, zkušenost se systémem Oracle HCM výhodou.
- Otevřenost inovacím, flexibilita a schopnost přizpůsobit se dynamickému prostředí.
Co Vám můžeme nabídnout:
- Možnost podílet se na nových a zajímavých projektech.
- Poznat dobrou partu lidí, která táhne za jeden provaz.
- Máme neformální pracovní prostředí a atmosféru.
- 25 dnů dovolené.
- Zkrácená týdenní pracovní doba 37,5 hod. /týdně.
- Příspěvek na stravování ve výši 120 Kč na den.
- Příspěvek na penzijní připojištění ve výši 1 % ze mzdy, min. 300 Kč měsíčně.
- Příspěvek 1000 Kč měsíčně na Pluxee kartu.
- Příspěvek za doporučení nového zaměstnance.
- Bonusová složka.
- Jazykové kurzy.
- 13. mzda.
Pokud vás nabídka zaujala, neváhejte nás kdykoli kontaktovat. Budeme se těšit na váš CV.
Váš CV prosím zasílejte především v anglickém jazyce, děkujeme.