HR Manager

Jméno/Firma
National Pen Czech s.r.o.
Pracoviště
Dobřanská 537, Štěnovice
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Vysokoškolské
Požadované jazyky
Angličtina
Profese
Personalistika a HR
Vytvořeno
16. 6. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Hledáme zkušeného HR Manažera/ku, který/á povede tým HR profesionálů v oblasti People Operations. Tato pozice je klíčová pro náš výrobní závod v Plzni, který je jedním z hlavních evropských center pro hromadné rozesílky a fulfillment operace.

Jako HR Manažer/ka budete důvěryhodným partnerem pro lokální i globální vedení. Vaším úkolem bude zajištění hladkého návrhu a realizace personálních iniciativ, které podporují naši firemní kulturu, cíle a hodnoty.

Co bude Vaší náplní práce:

  • Vedení HR agendy včetně People Operations.
  • Vytváření, dokumentace a implementace lokálních HR politik, programů a procesů.
  • Spolupráce s náborovým týmem na zajištění agenturního personálu.
  • Řešení pracovněprávních záležitostí, analýzy pracovních sil, řízení výkonu a dalších klíčových HR témat.
  • Partnerství s manažery a vedením – podpora při dosahování obchodních cílů prostřednictvím HR strategií.
  • Vedení výstupních pohovorů a analýza trendů – pro podporu rozvoje kariér, retence a snížení rizik.
  • Správa zaměstnaneckých složek a HR administrativy, sledování trendů a zpracování transakcí.
  • Vydávání pracovních smluv a zajištění onboardingu nových zaměstnanců (ve spolupráci s týmem školení).
  • Zajištění souladu s legislativními požadavky v oblasti řízení zaměstnanců.
  • Identifikace potřeb školení ve spolupráci s globálním tréninkovým týmem.
  • Vyhodnocování a monitorování školících programů.
  • Podpora a rozvoj firemní kultury a hodnot.
  • Vedení interní komunikace společnosti National Pen v rámci závodu.
  • Reportování relevantních HR KPI lokálně i globálně.
  • Správa HR rozpočtu.
  • Ad hoc úkoly dle aktuálních potřeb firmy.

Co od Vás očekáváme:

  • Vysokoškolské vzdělání v oblasti HR.
  • Zkušenost s vedením týmu.
  • Minimálně 5 let praxe v dynamickém HR prostředí, ideálně včetně zkušeností se start-up prostředím.
  • Pokročilou znalost anglického jazyka (mluvená i psaná forma).
  • Zkušenost s jednáním na úrovni vedení společnosti.
  • Skvělé komunikační a prezentační dovednosti včetně zkušeností s reportingem.
  • Důslednost a orientace na detail.
  • Výborné organizační a time management schopnosti.
  • Technická zdatnost, zkušenost se systémem Oracle HCM výhodou.
  • Otevřenost inovacím, flexibilita a schopnost přizpůsobit se dynamickému prostředí.

Co Vám můžeme nabídnout:

  • Možnost podílet se na nových a zajímavých projektech.
  • Poznat dobrou partu lidí, která táhne za jeden provaz.
  • Máme neformální pracovní prostředí a atmosféru.
  • 25 dnů dovolené.
  • Zkrácená týdenní pracovní doba 37,5 hod. /týdně.
  • Příspěvek na stravování ve výši 120 Kč na den.
  • Příspěvek na penzijní připojištění ve výši 1 % ze mzdy, min. 300 Kč měsíčně.
  • Příspěvek 1000 Kč měsíčně na Pluxee kartu.
  • Příspěvek za doporučení nového zaměstnance.
  • Bonusová složka.
  • Jazykové kurzy.
  • 13. mzda.

Pokud vás nabídka zaujala, neváhejte nás kdykoli kontaktovat. Budeme se těšit na váš CV.

Váš CV prosím zasílejte především v anglickém jazyce, děkujeme.