Administrativní pracovník/ce obchodního oddělení (pro OZP) - Praha

Jméno/Firma
OPTIMIA
Pracoviště
Praha
Úvazek
Zkrácený
Vytvořeno
16. 6. 2025

O pozici

OPTIMIA sociální podnik s.r.o. přijme do svého pracovního týmu nového kolegu/kolegyni na pozici Administrativního pracovníka obchodního oddělení. Pozice je vhodná pro OZP (invalidní důchodce).

Pracovní náplň:

- administrativní podpora obchodního zástupce

- evidence, zakládání, vyhledávání a archivace dokumentů

- obsluha kancelářských zařízení (kopírka, skartovačka, skener, …)

- příprava podkladů pro nadřízené a ostatní oddělení

- místo výkonu práce: Holýšovská, Praha

Nabízíme:

- HPP na zkrácený úvazek

- 25 dní dovolené

- občerstvení na pracovišti

- přátelský kolektiv a podporu vedení

Požadujeme:

- znalost práce na PC

- pečlivost, samostatnost, spolehlivost

- praxe na obdobné pozici výhodou

V případě zájmu nám zašlete životopis. Pro doplňující informace volejte v pracovní dny od 8 do 14 hodin na bezplatnou linku: 800 400 155, příp. na mobilní čísla: 737 896 274, 736 646 532, nebo pište na e-mail: nabor@optimia.cz