Administrativní pracovník/ce majetkového oddělení - Ostrava

Jméno/Firma
OPTIMIA
Pracoviště
Ostrava
Úvazek
Zkrácený
Vytvořeno
16. 6. 2025

O pozici

Skupina OPTIMIA přijme do svého pracovního týmu nového kolegu. Pozice je vhodná pro OZP (invalidní důchodce).

Pracovní náplň:

- správa majetkového/technického oddělení.

- převážně v oddělení vozidel (kontrola a úprava v systémech QML, CCS, CARNET, EXCEL)

- objednávání servisů vozidel a jejich evidence, kontrola nájezdů, měsíční vyúčtování, kompletní evidence a reporting, administrativa s tím spojená, vypracování předávacích protokolů

- další drobné úkoly spojené majetkového/technického oddělení

- pracovní doba: všední dny 8:00-12:00  (možná změna např. na 10:00-14:00, organizačně podle oddělení)

- místo výkonu práce: Ostrava

Nabízíme:

- HPP na zkrácený úvazek

- mzda: 12500 Kč/měsíc

- 25 dní dovolené

- náborový příspěvek ve výši 5000 Kč

- příspěvek za doporučení vhodného kandidáta ve výši 3000 Kč

- podporu vzdělávání, školení a kurzů

- občerstvení na pracovišti

- flexibilní rozvržení pracovní doby

Požadujeme:

- spolehlivost, dochvilnost, zodpovědnost

- práce na PC  Excel, Word (Suma)

- řidičský průkaz sk. B výhodou

- praxe výhodou

V případě zájmu nám zašlete životopis. Pro doplňující informace volejte v pracovní dny od 8 do 14 hodin na bezplatnou linku: 800 400 155, příp. na mobilní čísla: 737 896 274, 736 646 532, nebo pište na e-mail: nabor@optimia.cz