Specialista/specialistka pro implementaci politiky institucionální odolnosti
O pozici
Hledáme motivovaného zaměstnance nebo zaměstnankyni na pozici Specialista/Specialistka pro implementaci politiky institucionální odolnosti, který/á pomůže univerzitě posílit schopnost odolávat nežádoucím vlivům a zajistit její bezpečné, transparentní a odolné fungování.
Kdy vás mezi námi přivítáme?
1. září 2025 nebo dle dohody
Předpokládaný úvazek:
100 % stanovené týdenní pracovní doby
Mzdové podmínky:
dle Vnitřního mzdového předpisu OU a podle zkušeností a přínosu vybraného uchazeče/uchazečky
Jazyk, ve kterém bude výběrové řízení vedeno:
český
Co vás u nás čeká?
příprava Strategie institucionální odolnosti;
zavádění nové politiky institucionální odolnosti do struktur OU na základě protivlivových manuálů Ministerstva vnitra a Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy;
studium platné národní a mezinárodní manuály, účast na jednáních, schůzkách a workshopech pracovní skupiny MŠMT;
podrobení analýze veškeré vnitrouniverzitní protivlivové postupy, procesy a opatření, které jsou formulovány následně do oficiálních univerzitních norem a předpisů.
V rámci pilotáže vytvářených principů budete mít na starost:
analýzu a identifikaci potenciálních rizik a hrozeb v oblasti vlivových opatření na institucionální úrovni;
koordinaci interních týmů a externích partnerů při prevenci a zvládání rizikových situací;
přípravu a realizaci školení, workshopů a informačních materiálů pro zaměstnance a zaměstnankyně zaměřených na odolnost proti vlivovým tlakům;
přímou podporu vedení univerzity, fakult a výzkumných týmů - v případě potřeby (např. due diligence).
Co očekáváme my od vás?
vysokoškolské vzdělání (Bc. nebo Mgr.) - ideálně v oboru bezpečnost, právo, management nebo příbuzném oboru;
výborné komunikační a organizační schopnosti;
schopnost analyzovat komplexní situace a navrhovat efektivní opatření;
samostatnost, proaktivní přístup a schopnost pracovat v dynamickém prostředí;
znalost anglického jazyka na úrovni B1.
Vaší výhodou bude:
zkušenosti s řízením rizik, compliance, bezpečnostní politikou nebo krizovým managementem;
znalost legislativy a trendů v oblasti bezpečnosti a integrity organizací.
Proč k nám? Nabízíme:
6 týdnů dovolené za kalendářní rok;
5 dnů volna k léčení;
stravenky v hodnotě 123 Kč/den;
pružnou pracovní dobu a možnost příležitostného výkonu práce z domova;
podporu sportovních aktivit, např. prostřednictvím zaměstnaneckého programu MultiSport;
kurzy anglického jazyka a jiné vzdělávací kurzy;
slevy na nájemném u společnosti Heimstaden;
školku Elánek pro děti zaměstnanců a 50% slevu na školkovném;
služby Univerzitní knihovny a přístup k e-knihám zdarma;
15% slevu na knihy v Univerzitním obchodu a knihkupectví - OUShopu;
zvýhodněné ceny mobilních tarifů v rámci benefitního programu T-mobile;
v rámci interních pravidel OU je pracovní poměr uzavřen na dobu určitou jednoho roku - v případě oboustranné spokojenosti se pracovní poměr prodlužuje.
Zaujala vás naše nabídka?
Na adresu personalni.rek@osu.cz nám nejpozději do 13. července 2025 (včetně) zašlete tyto dokumenty:
podepsaný Souhlas se zpracováním osobních údajů pro účely výběrového řízení, 4,03 MB
strukturovaný profesní životopis,
motivační dopis.
První kolo proběhne posouzením zaslaných dokumentů. Do dalšího kola - na osobní pohovor - budou pozváni pouze vybraní zájemci / vybrané zájemkyně. Pohovory mohou proběhnout ve více kolech.
Vyhlašovatel je oprávněn bez uvedení důvodu výběrové řízení zrušit, přerušit, prodloužit nebo nevybrat žádného z uchazečů / žádnou z uchazeček.
Těšíme se na vás!
Kontakt:
Ostravská univerzita
Bc. Eva Letalová
referentka personalistiky
Centrum pro řízení lidských zdrojů
Rektorát - Welcome Centre
Mlýnská 5
702 00 Ostrava