Administrativní pracovník - odbyt, nákup a personalistika
O pozici
Pracovní nabídka
Strojírenská firma BOSTEC s.r.o. vyrábějící obráběné dílce především pro automobilový průmysl hledá kolegyni/kolegu na pozici zastřešující odbyt, nákup a personalistiku.
Pracovní náplň:
Odbyt:
- komunikace se zákazníky CZ, DE, SK
- zpracování objednávek od zákazníků,
- spolupráce při plánování výroby,
- plánování dodávek zákazníkům,
- vystavování dodacích listů a fakturace v programu MRP-K/S,
- logistika,
- příprava nabídek soustružených dílů,
- vedení konsignačního skladu DE (evidence, fakturace, kontrola),
- spolupráce s daňovým poradcem.
Nákup:
- zajištění povrchových úprav vyráběních dílů – komunikace s dodavateli, plánování, objednávky, poptávky;
- plánování potřeby materiálu - komunikace s dodavateli, poptávky,
- hlášení a evidence zvláštních minerálních olejů (komunikace s Celní správou),
- evidence přijatých faktur,
- příprava a zpracování roční inventarizace zásob.
Personalistika:
- vedení pracovně právní agendy (pracovní smlouvy, mzdové výměry, DPP),
- komunikace s agenturou práce,
- spolupráce se mzdovou účetní.
Požadavky:
- SŠ/VŠ vzdělání ekonomického směru
- základní orientace v účetnictví a personalistice
- komunikativní znalost německého/anglického jazyka (telefonní hovory, korespondence)
- znalost MS Office (Excel, Word)
- zkušenosti z výrobní firmy (automotive) výhodou
- spolehlivost, pečlivost a zodpovědnost
Nabízíme:
- motivující finanční ohodnocení
- flexibilní pracovní doba
- možnost zkráceného úvazku
- stravenky v hodnotě 90,- Kč/den plně hrazené zaměstnavatelem
- 25 dní dovolené
- nástup možný ihned