Ředitel/ka TyfloCentrum Brno, o.p.s.
O pozici
Pracovní nabídka
Správní rada společnosti TyfloCentrum Brno, o.p.s. se sídlem Chaloupkova 3131/7, 612 00 Brno-Královo Pole vyhlašuje výběrové řízení na pozici ředitele/ředitelky.
Náplň práce:
- ředitel/ka společnosti je statutárním orgánem TyfloCentra Brno, o.p.s.
- řídí činnost organizace a je za ni odpovědný/á správní radě a zakladateli
- jedná a podepisuje jménem TyfloCentra Brno, o.p.s.
- ředitel/ka navrhuje a realizuje koncepci činnosti a spoluvytváří plán realizace projektů
- vyhledává finanční zdroje, spolupracuje s dalšími společnostmi založenými zakladatelem a vytváří podmínky pro sociální práci v oblasti péče o těžce zrakově postižené občany
- koordinuje stěžejní projekty organizace, zodpovídá za jejich realizaci
- zastupuje organizaci navenek, prezentuje organizaci a komunikuje s veřejností
- řídí činnost organizace v rámci sociálních služeb a doplňkových aktivit schválených správní radou
- na základě dohody se správní radou bude rovněž vytvořen prostor pro výkon vlastní sociální práce
Kvalifikační předpoklady:
- vysokoškolské vzdělání humanitního či ekonomického zaměření
- praxe v řízení organizace či podílení se na řízení organizace (alespoň 3 roky)
- praxe sociálního pracovníka nebo pracovníka v sociálních službách v neziskové oblasti (alespoň 3 roky)
- znalost ekonomické problematiky NNO
- manažerské předpoklady pro výkon vedoucí funkce; aktivní přístup k práci, odvaha, zodpovědnost, systematičnost, pečlivost, sociální kompetence; schopnost týmové i samostatné práce; schopnost zvládat stresové situace
- velmi dobré komunikační schopnosti včetně dobrého písemného i ústního projevu
- ochota podílet se na rozvoji organizace a dále se vzdělávat
- pokročilá znalost práce na PC (Microsoft Office, apod.)
- respekt k hodnotám společnosti a zakladatele a schopnost naplňovat poslání organizace
- bezúhonnost a zdravotní způsobilost k výkonu funkce
Výhodou je:
- znalost sociální problematiky a práce se zrakově postiženými
- řidičský průkaz skupiny B, aktivní řidič/ka
Nabízíme:
- smysluplnou a zodpovědnou práci v zavedené neziskové organizaci s dobrým jménem
- možnost uplatnit své zkušenosti s řízením lidí a procesů v organizaci, jejímž hlavním cílem není vytváření zisku
- kolektiv motivovaných lidí, pružnou pracovní dobu, odpovídající finanční ohodnocení
- možnost osobnostního růstu
Požadované dokumenty:
- informace o nejvyšším dokončeném vzdělání – kopie dokladu
- profesní strukturovaný životopis
- motivační dopis
- dva doporučující dopisy nebo dvě reference s kontakty na autory
Obsah motivačního dopisu:
V rozsahu max. 1 strany A4, v němž odpovíte na tyto otázky:
1. Proč jste změnil/a, či se chystáte změnit poslední pracovní pozici?
2. Proč chcete pracovat právě u nás?
3. Co od práce u nás očekáváte?
4. Jaké jsou Vaše mzdové požadavky?
Předpokládaný nástup: k 1.1.2026
Uchazeči doručí přihlášku k výběrovému řízení se všemi požadovanými dokumenty nejpozději do 31. 7. 2025 prostřednictvím odpovědního formuláře.
Vybraní uchazeči budou pozváni k ústní části výběrového řízení, která proběhne v Brně v měsíci září 2025.
V případě potřeby detailnějších informací kontaktujte Ing. Dagmar Filgasovou na tel.: 777 498 706.