Ředitel/ka TyfloCentrum Brno, o.p.s.

Jméno/Firma
Sjednocená organizace nevidomých a slabozrakých České republiky, zapsaný spolek
Pracoviště
Chaloupkova 3131/7, Brno
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Vysokoškolské
Profese
Personalistika a HR
Požadované jazyky
Čeština
Vytvořeno
16. 6. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Správní rada společnosti TyfloCentrum Brno, o.p.s. se sídlem Chaloupkova 3131/7, 612 00 Brno-Královo Pole vyhlašuje výběrové řízení na pozici ředitele/ředitelky.

Náplň práce:

  • ředitel/ka společnosti je statutárním orgánem TyfloCentra Brno, o.p.s.
  • řídí činnost organizace a je za ni odpovědný/á správní radě a zakladateli
  • jedná a podepisuje jménem TyfloCentra Brno, o.p.s.
  • ředitel/ka navrhuje a realizuje koncepci činnosti a spoluvytváří plán realizace projektů
  • vyhledává finanční zdroje, spolupracuje s dalšími společnostmi založenými zakladatelem a vytváří podmínky pro sociální práci v oblasti péče o těžce zrakově postižené občany
  • koordinuje stěžejní projekty organizace, zodpovídá za jejich realizaci
  • zastupuje organizaci navenek, prezentuje organizaci a komunikuje s veřejností
  • řídí činnost organizace v rámci sociálních služeb a doplňkových aktivit schválených správní radou
  • na základě dohody se správní radou bude rovněž vytvořen prostor pro výkon vlastní sociální práce

Kvalifikační předpoklady:

  • vysokoškolské vzdělání humanitního či ekonomického zaměření
  • praxe v řízení organizace či podílení se na řízení organizace (alespoň 3 roky)
  • praxe sociálního pracovníka nebo pracovníka v sociálních službách v neziskové oblasti (alespoň 3 roky)
  • znalost ekonomické problematiky NNO
  • manažerské předpoklady pro výkon vedoucí funkce; aktivní přístup k práci, odvaha, zodpovědnost, systematičnost, pečlivost, sociální kompetence; schopnost týmové i samostatné práce; schopnost zvládat stresové situace
  • velmi dobré komunikační schopnosti včetně dobrého písemného i ústního projevu
  • ochota podílet se na rozvoji organizace a dále se vzdělávat
  • pokročilá znalost práce na PC (Microsoft Office, apod.)
  • respekt k hodnotám společnosti a zakladatele a schopnost naplňovat poslání organizace
  • bezúhonnost a zdravotní způsobilost k výkonu funkce

Výhodou je:

  • znalost sociální problematiky a práce se zrakově postiženými
  • řidičský průkaz skupiny B, aktivní řidič/ka

Nabízíme:

  • smysluplnou a zodpovědnou práci v zavedené neziskové organizaci s dobrým jménem
  • možnost uplatnit své zkušenosti s řízením lidí a procesů v organizaci, jejímž hlavním cílem není vytváření zisku
  • kolektiv motivovaných lidí, pružnou pracovní dobu, odpovídající finanční ohodnocení
  • možnost osobnostního růstu

Požadované dokumenty:

  • informace o nejvyšším dokončeném vzdělání – kopie dokladu
  • profesní strukturovaný životopis
  • motivační dopis
  • dva doporučující dopisy nebo dvě reference s kontakty na autory

Obsah motivačního dopisu:

V rozsahu max. 1 strany A4, v němž odpovíte na tyto otázky:

1. Proč jste změnil/a, či se chystáte změnit poslední pracovní pozici?

2. Proč chcete pracovat právě u nás?

3. Co od práce u nás očekáváte?

4. Jaké jsou Vaše mzdové požadavky?

Předpokládaný nástup: k 1.1.2026

Uchazeči doručí přihlášku k výběrovému řízení se všemi požadovanými dokumenty nejpozději do 31. 7. 2025 prostřednictvím odpovědního formuláře.

Vybraní uchazeči budou pozváni k ústní části výběrového řízení, která proběhne v Brně v měsíci září 2025.

V případě potřeby detailnějších informací kontaktujte Ing. Dagmar Filgasovou na tel.: 777 498 706.