Účetní asistent/ka a administrativní podpora

Jméno/Firma
ALFA PROFI s.r.o.
Pracoviště
Česká republika
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Základní
Profese
Administrativa
Vytvořeno
16. 6. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Hledáš práci v administrativě, kde každý den přináší nové výzvy? Společnost ALFA PROFI s.r.o. rozšiřuje svůj tým o pozici Účetní asistent/ka a administrativní podpora.

Do našeho týmu hledáme pečlivou a samostatnou posilu týmu, která si umí poradit s pestrou agendou a aktivně se zapojí do chodu celé společnosti.

Co tě u nás čeká?
Administrativa a finance

  • Správa hotovosti v pokladně.
  • Fakturace pro střediska Servis a Obchod, sledování plateb a jejich urgence.
  • Interní fakturace mezi středisky.
  • Komunikace s externí účetní firmou – předávání dokladů, podkladů pro mzdy, kontrola stavu pokladny, apod.
  • Příprava podkladů pro Intrastat.
  • Příprava přehledu Cash Flow pro jednatele společnosti.
  • Zavádění faktur do systému e-factoring.

HR a personální agenda

  • Pomoc s náborem – vyhledávání kandidátů, organizace pohovorů, asistence u výběrových řízení.
  • Příprava pracovních smluv, mzdových výměrů, vedení personální agendy.
  • Onboarding nových zaměstnanců a organizace školení.
  • Příprava podkladů pro mzdy.

Podpora chodu společnosti

  • BOZP agenda, evidence odpadů, hlášení o pneumatikách a bateriích.
  • Administrativa při příjmu/výdeji strojů – vytvoření zakázky a zpracování příjemky v Pohodě, evidence stroje v interním systému, příprava předávacích dokumentů.
  • Zajištění administrativní podpory – knihy jízd, docházky, přehled servisních smluv, soukromé jízdy apod.

Co od tebe očekáváme?

  • Máš zkušenosti s přípravou podkladů pro účetní či podobnou administrativní pozicí.
  • Umíš si zorganizovat práci a máš rád/a pořádek ve věcech.
  • Jsi spolehlivý/á, pečlivý/á a rád/a komunikuješ s lidmi.
  • Umíš pracovat samostatně, ale zároveň víš, že tým je základ!

Výhodou:

  • Zkušenosti s personalistikou.
  • Znalost SW Pohoda.

Co ti nabízíme?

  • Motivující platové ohodnocení, stravenkový paušál po zkušební době.
  • Pružnou pracovní dobu - 8 hodin denně - příchod mezi 7:00 - 9:00 hod.
  • Kancelář v příjemné lokalitě obklopené přírodou (nedaleko od Brno-Útěchov).
  • Různorodou práci, která tě nebude nudit.
  • Fajn kolektiv a přátelskou atmosféru.
  • Prostor pro vlastní nápady a zlepšování procesů.
  • Možnost učit se nové věci a profesně růst.

Kdo jsme?
Jsme prodejci a servis komunální, lesnické a zemědělské techniky pro Českou republiku a Slovensko. Více se dozvíš na našich webových stránkách www.alfaprofi.cz.