Executive Assistant Cabin Crew Department

Jméno/Firma
Smartwings, a.s.
Pracoviště
K letišti 1068/30, Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina, Čeština
Profese
Administrativa
Vytvořeno
16. 6. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Chceš se stát součástí největšího týmu zaměstnanců ve Smartwings? Přihlas se do nově otevřeného výběrového řízení na pozici Executive Assistant Cabin Crew Department. Získáš široké povědomí o fungování letecké společnosti, možnost osobního rozvoje, kariérního růstu a vzdělávání.

Co u nás budeš dělat?

  • Povedeš kompletní agendu spojenou s personalistikou na našem oddělení.
  • Budeš se podílet na výběrových řízeních palubního personálu.
  • Čeká Tě každodenní práce s daty a interními nástroji, které u nás ve společnosti využíváme (AIMS, EFA, MS Office).
  • Budeš podporou pro vedoucí palubního personálu a jejího zástupce ve všech ohledech.
  • Budeš se starat o timeliny, organizaci úkolů, připravovat prezentace, denně komunikovat s kolegy v týmu i na jiných odděleních. A samozřejmě budeš naše pravá ruka ve všech důležitých oblastech naší práce.

Je toho samozřejmě ještě mnohem víc, ale to až osobně.

Co bys měl/a splňovat?

  • Minimálně dokončené středoškolské vzdělání s maturitou, vysokoškolské vzdělání je výhodou.
  • Mít reprezentativní vystupování a vzhled – jsme vedoucí týmu palubních průvodčí, od kterých vyžadujeme, aby reprezentovali společnost ve všech směrech, proto ani my nesmíme být v tomto ohledu výjimkou.
  • Mít analytický přístup k práci, nadhled a schopnost práce nejenom v týmu, ale i pro tým.
  • Být precizní, cítit zodpovědnost za svěřené úkoly, mít výborné komunikační schopnosti – každý den se budeš potýkat s novými výzvami a je proto potřeba, abys byl/a komunikativní, se smyslem pro detail a pochopení našich firemních procesů i požadavků našich kolegů.
  • Být diskrétní, mít pochopení pro slova jako „confidential“ a „restricted“ a umět zacházet s citlivými informacemi.
  • Mít pokročilou znalost MS Office (hlavně Excel, Word, Teams, Loop, SharePoint, PowerPoint).
  • Proaktivní přístup k práci Ti také nesmí chybět – pracujeme v dynamické firmě, kde jsou změny na denním pořádku a musíme na ně rychle reagovat. Potřebujeme, abys byl/a opravdovou součástí týmu, protože u nás se toho děje pořád hodně.
  • Samostatnost u nás není fráze – potřebujeme si být jistí, že si zvládneš poradit s jakýmkoliv úkolem. Když půjde o velkou výzvu i pro Tebe, rádi Ti pomůžeme.
  • Být kreativní, myslet inovativně a „out of box“ a mít nekončící zájem o self-development.
  • Požadujeme znalost českého jazyka (rodilý mluvčí) a anglického jazyka (na úrovni B2+) jak slovem, tak písmem. (Další jazyky jsou samozřejmě výhodou).

Co Ti můžeme nabídnout?

  • Práci v mezinárodním týmu v prestižním oboru u největšího leteckého dopravce v ČR.
  • Velmi zajímavé finanční ohodnocení, které Ti každý rok poroste.
  • Zodpovědnou, zajímavou a rozmanitou práci v dynamickém týmu – pracovat budeš nejenom v kanceláři. Součástí naší práce jsou občas i zahraniční pracovní cesty, nebo služební cesty po ČR.
  • Práci na plný pracovní úvazek na dobu určitou. A když se Ti bude dařit, můžeš po prvním roce počítat s jejím prodloužením.
  • Abys mohl/a pracovat i v terénu na služebních cestách nebo občas i z domova, naše IT Tě vybaví služebním iPhone a notebookem.

Jaké benefity u nás můžeš čerpat?

  • Týden rekondičního volna navíc ke standardní dovolené.
  • Neomezené letenky do celého světa v programu MyID Travel a zaměstnanecké letenky na letech Smartwings.
  • Stravenky.
  • Příspěvek na penzijní připojištění.
  • MultiSport kartu.
  • Možnost vzdělávání ve firemních vzdělávacích programech.
  • Slevy na kulturní akce, duty free na letišti a zvýhodněné vstupenky do divadla.