TECHNICKÝ A CUSTOMER CARE MANAGER

Jméno/Firma
Livio consulting s.r.o.
Pracoviště
Česká republika
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina
Profese
Strojírenství
Vytvořeno
16. 6. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Pro tradičního výrobce špičkových tiskových strojů s mezinárodním zázemím a více než 200letou historií hledám nového kolegu do technického týmu.

Kromě špičkové technologie je klíčem k dlouhodobé spokojenosti zákazníků zejména kvalitní servis. Nový technický a customer care manager zajistí právě technickou podporu a péči o zákazníky ve svěřeném portfoliu.

Co budete dělat

• Koordinovat a plánovat servisní zásahy pro tým techniků
• Zajišťovat pozáruční servis a pravidelný kontakt s klienty (středně velcí zákazníci)
• Řešit technické požadavky, často i ve stresových situacích
• Osobně nabízet servisní služby při návštěvách zákazníků
• Vést tým několika techniků, rozdělovat úkoly, dohlížet na kvalitu a efektivitu zásahů
• Komunikovat s výrobními závody v zahraničí (běžná angličtina postačí)
• Budete pracovat v kanceláři a vyjíždět ke klientům s možností 1 dne HO po zkušební době

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít

• Technické vzdělání (ideálně strojní)
• Junior s polygrafickým vzděláním a schopnostmi zhostit se této role nebo senior s praxí ve vedení servisního oddělení (i z jiného výrobního oboru)
• Schopnost komunikace v angličtině – pro kontakt s výrobními závody, nikoli se zákazníky
• Silnou, klidnou a odolnou osobnost – zvládnete jednat s náročnými zákazníky profesionálně a věcně
• Systematičnost, samostatnost a spolehlivost v plánování
• Komunikativnost - nebojíte se přímého kontaktu s lidmi
• ŘP sk. B – výjezdy ke klientům v rámci ČR/SR

Co vám můžeme nabídnout

• Stabilní zaměstnání ve firmě s mezinárodním renomé se mzdou u seniora 80tis.+ bonusy a příplatky
• Různorodou práci kombinující techniku, komunikaci a plánování
• Firemní auto (i k soukromým účelům), notebook, telefon
• 5 týdnů dovolené, stravenkový paušál, příspěvek na penzijní připojištění a životní pojištění
• Odborná školení
• Možnost profesního růstu – vedení týmu, odpovědnost za svěřené zákazníky