HR Support / HR BP - na ŽL (cca 20 h/týdně, home office, občas office Brno)

Jméno/Firma
Pharmonia s.r.o.
Pracoviště
Česká republika
Úvazek
Zkrácený
Požadované vzdělání
Vysokoškolské
Požadované jazyky
Angličtina, Čeština
Profese
Personalistika a HR
Vytvořeno
16. 6. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Máš zkušenosti v HR, baví Tě kombinace administrativy, komunikace a vylepšování procesů?

Hledáme zkušeného a spolehlivého člověka, který ulehčí vedení v HR agendě ve středně velké obchodní společnosti.

Firma nemá HR manažera, mzdy zpracovává externí společnost, sídlo a kanceláře jsou v Brně, kde bude žádoucí se operativně objevovat. Můžeš pracovat vzdáleně z domova z Brna nebo vlastně odkudkoli (po zapracování s 1 nebo 2x měsíčně bychom Tě chtěli na den nebo půl den v officu).

Co Tě čeká?


➡️ kompletní HR administrativa (smlouvy, nástupy/výstupy)
➡️ onboarding, péče o zaměstnance, interní komunikace
➡️ organizace školení a rozvoje týmu
➡️ správa benefitů, spolupráce s externí mzdovou účetní
➡️ podpora HR procesů a firemní kultury
➡️ sledování legislativních změn
➡️ nábor neřešíš – jen podporuješ hiring manažery

Koho hledáme?

  • Zkušeného HR a dobrým přehledem v oboru a aktivním přístupem ????
  • Pečlivého, samostatného člověka s chutí zapojit se
  • Výhodou je znalost AJ, není ale podmínkou
  • Někoho ideálně z Brna (kvůli zázemí), ale možná je i Praha nebo jiná lokalita s občasnými dojezdy

Na co se můžeš těšit?

  • Práci s úspěšnou a zavedenou společností (cca 60 lidí)
  • Smysluplnou a zodpovědnou roli
  • Různorodou práci s dopadem
  • Férový přístup a přátelské prostředí
  • Flexibilní spolupráci (na ŽL) v rozsahu cca 20 hodin týdně (flexi dle aktuální situace)


Zaujali jsme tě? Ozvi se a pošli svůj životopis. Domluvíme se na schůzce ????

Magdalena