HR Support / HR BP - na ŽL (cca 20 h/týdně, home office, občas office Brno)
O pozici
Pracovní nabídka
Máš zkušenosti v HR, baví Tě kombinace administrativy, komunikace a vylepšování procesů?
Hledáme zkušeného a spolehlivého člověka, který ulehčí vedení v HR agendě ve středně velké obchodní společnosti.
Firma nemá HR manažera, mzdy zpracovává externí společnost, sídlo a kanceláře jsou v Brně, kde bude žádoucí se operativně objevovat. Můžeš pracovat vzdáleně z domova z Brna nebo vlastně odkudkoli (po zapracování s 1 nebo 2x měsíčně bychom Tě chtěli na den nebo půl den v officu).
Co Tě čeká?
➡️ kompletní HR administrativa (smlouvy, nástupy/výstupy)
➡️ onboarding, péče o zaměstnance, interní komunikace
➡️ organizace školení a rozvoje týmu
➡️ správa benefitů, spolupráce s externí mzdovou účetní
➡️ podpora HR procesů a firemní kultury
➡️ sledování legislativních změn
➡️ nábor neřešíš – jen podporuješ hiring manažery
Koho hledáme?
- Zkušeného HR a dobrým přehledem v oboru a aktivním přístupem ????
- Pečlivého, samostatného člověka s chutí zapojit se
- Výhodou je znalost AJ, není ale podmínkou
- Někoho ideálně z Brna (kvůli zázemí), ale možná je i Praha nebo jiná lokalita s občasnými dojezdy
Na co se můžeš těšit?
- Práci s úspěšnou a zavedenou společností (cca 60 lidí)
- Smysluplnou a zodpovědnou roli
- Různorodou práci s dopadem
- Férový přístup a přátelské prostředí
- Flexibilní spolupráci (na ŽL) v rozsahu cca 20 hodin týdně (flexi dle aktuální situace)
Zaujali jsme tě? Ozvi se a pošli svůj životopis. Domluvíme se na schůzce ????
Magdalena