Customer service/zákaznický servis s AJ!
O pozici
Pracovní nabídka
Dělá Vám radost komunikace se zákazníky? Chcete být součástí společnosti, která pomáhá zachraňovat životy? Máte se chuť dozvědět více o světě medicíny?
Jsme společnost, která je na českém trhu již přes 25 let a spolupracujeme s nemocnicemi po celé České republice. Obory, kterým se Stimcare, s.r.o. zejména věnuje jsou intervenční kardiologie, intervenční neuroradiologie, intervenční radiologie a žilní tromboembolismus. Ničemu z toho nerozumíte? Nebojte, naše obchodní oddělení Vám vše potřebné k této pozici vysvětlí a rychle se v našem zboží zorientujete.
Co bude náplní Vaší práce?
- Zpracovávat emailové požadavky od našich zákazníků
- Zpracovávat objednávky od A do Z (od přijmutí objednávky, zpracování ve skladovém systému BYZNYS až po zabalení a předaní balíčků přepravní společnosti)
- Objednávat zboží u dodavatelů (ze zahraničí)
- Práce na počítači (MS office, ERP systém Byznys)
- Vedení skladového hospodářství (v ERP systém Byznys)
- Každodenní zajišťování chodu kanceláře
Co od Vás očekáváme?
- Umění komunikace se zákazníky
- Organizovanost, systematičnost, zodpovědnost, spolehlivost, pečlivost a rychlost (při urgentních objednávkách především), odolnost vůči stresu
- Ukončené SŠ vzdělání s maturitou (VŠ výhodou)
- Znalost angličtiny na komunikativní úrovni (mluvená i psaná forma)
Výhodou bude, pokud budete umět:
- Další cizí jazyk
- Jednoduché účetnictví
Co vám můžeme nabídnout
- Práci na HPP (lze ale domluvit i zkrácený úvazek) nebo na ŽL
- Fixní mzdu s možností růstu + možnost bonusů v období s nadstandartním obratem
- Při HPP (25 dní dovolené)
- Dlouhodobou spolupráci
- Příjemné pracovní prostředí v zaběhlém kolektivu o pár lidech a dog friendly office
V případě zájmu, nám prosím zašlete svůj životopis a připojte i krátký průvodní dopis, ve kterém stručně popíšete, proč byste zrovna vy byli vhodným kandidátem/kandidátkou a co Vás na pozici zaujalo.