Hlavní účetní – evropský finanční tým

Jméno/Firma
Reich Montage s.r.o.
Pracoviště
Krašovská 2265/7, Plzeň
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Vysokoškolské
Požadované jazyky
Angličtina, Čeština
Profese
Finance a ekonomika
Vytvořeno
16. 6. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

O pozici:

Do našeho evropského finančního týmu hledáme pečlivého a proaktivního účetního specialistu, který se bude podílet na zpracování finančních transakcí, přípravě reportů a podpoře účetních procesů napříč několika společnostmi v různých evropských zemích. Ideální kandidát má zkušenosti s Microsoft Dynamics 365 Business Central (případně Navision) a dobrou znalost evropských účetních standardů.

Vaše klíčové úkoly budou:

  • Zadávání a zpracování účetních operací (přijaté a vydané faktury, hlavní kniha, bankovní rekonciliace, účetní zápisy) v systému Microsoft Dynamics 365 Business Central pro více entit v různých evropských zemích.
  • Příprava měsíčních, čtvrtletních a ročních finančních reportů v souladu s místními i mezinárodními účetními standardy.
  • Spolupráce na účetní závěrce (měsíční/roční), včetně rekonciliace účtů a analýzy odchylek.
  • Udržování přesné evidence všech účetních operací a podkladové dokumentace.
  • Koordinace s místními i mezinárodními týmy za účelem včasné a přesné konsolidace dat.
  • Příprava podkladů a dokumentace pro interní a externí audity.
  • Sledování souladu s interními předpisy a legislativními požadavky v jednotlivých jurisdikcích.
  • Aktivní účast na zlepšování procesů a implementaci osvědčených postupů.
  • Pomoc s podáváním přiznání k DPH/GST a dalších regulatorních hlášení.
  • Ostatní účetní a finanční úkoly dle potřeby.

Požadujeme:

  • Vysokoškolské vzdělání v oboru účetnictví, financí nebo příbuzném oboru.
  • Minimálně 3 roky praxe na obdobné pozici, ideálně v mezinárodní nebo víceentitní společnosti.
  • Zkušenost se systémem Microsoft Dynamics 365 Business Central/Navision je nutností.
  • Dobrá znalost evropských účetních standardů a legislativy.
  • Zkušenosti s multiměnovými a mezifiremními transakcemi jsou výhodou.
  • Pokročilé dovednosti v MS Excel a dalších nástrojích Microsoft 365.
  • Analytické myšlení, organizovanost, pečlivost a smysl pro detail.
  • Komunikativní znalost českého a anglického jazyka, další evropské jazyky výhodou.
  • Schopnost pracovat samostatně i v rámci mezinárodního týmu.

Nabízíme:

  • Konkurenční platové ohodnocení
  • Práci v dynamickém a mezinárodním prostředí
  • Možnosti odborného růstu a vzdělávání
  • Flexibilní pracovní podmínky

Zaujala vás tato pozice?
Zašlete nám svůj životopis a motivační dopis (obojí v českém a anglickém jazyce), ve kterém uvedete své zkušenosti a důvody, proč vás tato role oslovila.