Správce daně - kontrola v Oddělení výkonu daní I

Jméno/Firma
Generální finanční ředitelství
Pracoviště
Ústí nad Labem
Úvazek
Plný
Vytvořeno
17. 6. 2025

O pozici

Správce daně – kontrola vykonává tyto činnosti:

  • Provádí daňové kontroly se zaměřením na DPH, daň z příjmů právnických osob a silniční daň.

  • Provádí vyhledávací a analytické činnosti, detekování rizikových faktorů v oblasti daně z příjmů právnických osob a DPH.

  • Vyřizuje žádosti, zpracovává stanoviska a rozhodnutí.

Požadujeme:

  • vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu,

  • bezúhonnost, svéprávnost, potřebnou zdravotní způsobilost.

Co Vám nabízíme:

  • místo výkonu: Ústí nad Labem (Pohovory se uskuteční na adrese služebního úřadu Specializovaný finanční úřad, nábřeží Kapitána Jaroše 1000/7, 170 00 Praha 7.),

  • zajímavá a odborná práce v kvalifikovaném kolektivu,

  • stabilita a zázemí ve velké státní organizaci,

  • motivační ohodnocení,

  • pružná služební doba,

  • 25 dní dovolené,

  • 5 dní indispozičního volna,

  • 1 den placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí,

  • příspěvek na stravování,

  • čerpání individuálních příspěvků z FKSP (např. na penzijní připojištění, stravování nebo Cafeterii),

  • rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních,

  • letní tábor pro děti zaměstnanců,

  • víceúčelová karta Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám, a to i pro rodinné příslušníky,

  • možnost zapojení do zaměstnaneckých programů zdravotních pojišťoven,

  • propracovaný vzdělávací program.

Platové podmínky:

  • platový tarif v rozmezí od 32 180 Kč do 46 820 Kč,

  • osobní příplatek po zapracování v rozmezí od 7 023 Kč do 9 364 Kč,

  • zvláštní příplatek ve výši 3 800 Kč,

  • možnost výkonnostních a cílových odměn,

  • možnost využití napracovaných hodin formou celodenního volna až 2 dny v kalendářním měsíci.

Pokud Vás nabídka zaujala, budeme se těšit na Vaši přihlášku, která je podmínkou pro zařazení a účast ve výběrovém řízení. Výčet náležitostí přihlášky a k ní požadovaných ověřených dokladů, včetně způsobu jejího podání, naleznete v úplném znění oznámení o vyhlášení výběrového řízení uveřejněném na:

https://financnisprava.gov.cz/cs/financni-sprava/verejne-informace/aktualne-vyhlasena-vyberova-rizeni/app/detail/10479357

Posuzovány budou žádosti podané ve lhůtě do 2. července 2025, tj. v této lhůtě doručené služebnímu orgánu:

  • v elektronické podobě (žádost nemusí být podepsaná uznávaným elektronickým podpisem) na adresu elektronické pošty služebního úřadu podatelna4000@fs.gov.cz,

  • do datové schránky ID:7cs8cge,

  • poštou na adresu služebního úřadu Specializovaný finanční úřad, nábřeží Kapitána Jaroše 1000/7, 170 00 Praha 7, nebo

  • osobně podané na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese.

Žádosti doručené po stanovené lhůtě budou z výběrového řízení vyřazeny.

Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být označena slovy: „Neotvírat“ a slovy „Výběrové řízení na služební místo č. 400430 Správce daně - kontrola“.