Vedoucí autorizovaného servisu FORD - Pardubice
AUTO IN s.r.o.
Poděbradská 292, Pardubice
Plný
Bez maturity
Auto - moto
17. 6. 2025
O pozici
Pracovní nabídka
Společnost AUTO IN s.r.o., je v současnosti jedničkou na trhu v prodeji a servisu vozů Ford. Jako autorizovaný prodejce a servisní partner se dlouhodobě zaměřujeme na profesionální přístup. Díky našim zkušenostem a postavení na trhu, zaručujeme maximální kvalitu prodejních, servisních i asistenčních služeb a maximální výhodnost cen našich vozů. V našem portfoliu naleznete též jiné značky jako např. VOLVO, KIA, HYUNDAI, ŠKODA, PEUGEOT a další. Jsme zakladatelem a akcionářem společnosti F TRUCKS a.s., která vznikla za účelem dovozu a distribuce nákladních vozidel Ford Trucks do ČR.
Nyní hledáme nového kolegu na pozici:
Vedoucí autorizovaného servisu na pobočku FORD v Pardubicích
Pracovní náplň:
- Pravidelné sledování vývoje ekonomických ukazatelů servisního oddělení.
- Zodpovědnost za plnění stanovených cílů pro servisní oddělení.
- Monitoring stavu technologického vybavení servisu, zajištění pravidelných revizí a návrh na údržbu či opravu.
- Prodej servisních prací, náhradních dílů, příslušenství a přidružených služeb (pronájem náhradního vozidla, akční nabídky).
- Uzavření obchodního vztahu mezi zákazníkem a servisem, sepsání servisní zakázky (rozsah práce, cena, termín vyhotovení).
- Příprava na servisní zakázku (plánování servisních prací a objednávka potřebných náhradních dílů apod.).
- Plánování a zadávání práce automechaníkům s ohledem na jejich efektivitu a produktivitu, zodpovědnost za efektivní vytížení kapacity dílny, související reporting.
- Převzetí vozidla od zákazníka, zjištění fyzického stavu a případných závad servisovaného vozidla a jeho předání servisu.
- Průběžné sledování průběhu realizace servisní zakázky, řešení vzniklých problémů, výstupní kontrola kvality provedení servisních prací, příprava vozidla (mytí, úklid) a předání zákazníkovi.
- Vedení administrativní agendy servisní zakázky.
Odborné požadavky:
- Dokončené středoškolské vzdělání
- 5 let praxe v oboru podmínkou!!
- Uživatelské znalosti PC
- Organizační a koordinační schopnosti
- Srozumitelná a jasná komunikace, schopnost prezentace
Všeobecné požadavky:
- Řízení a vyhodnocování veškeré činnosti oddělení servisu.
- Zajištění realizace servisních zakázek a komunikace se zákazníkem.
- Efektivní využití kapacity servisu.
Nabízíme:
- 5 týdnů dovolené
- Multisport karta
- Volné vstupy do Aquapalace v Čestlicích
- Finanční odměna za pracovní, životní výročí
- Rizikové životní pojištění
- Pružná pracovní doba
- Zázemí silné a prosperující společnosti s možností kariérního růstu
- Příjemné pracovní prostředí a přátelský kolektiv
- Další vzdělávání v oboru dle individuálních potřeb
- Dotované závodní stravování
- Volné vstupy na přední sportovní utkání
- Firemní akce a další…
Nástup možný ihned.