Store Manager JD Sports

Jméno/Firma
JD Group/MIG
Pracoviště
Liberec
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina
Profese
Prodej a obchod
Vytvořeno
17. 6. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Vedení prodejny:

  • Zaměření na zvyšování prodeje a maximalizaci ziskovosti prodejny.
  • Poskytování špičkového servisu zákazníkům na prodejní ploše.
  • Plnění a překonávání KPI prodejny ve spolupráci se svěřeným týmem.
  • Dodržování firemních standardů a firemních směrnic.
  • Reprezentace společnosti JD Sports profesionálním způsobem.


Zákaznický servis:

  • Udržování loajality zákazníků poskytováním prvotřídních služeb.
  • Asertivní přístup k řešení stížností a problémů.
  • Podpora týmového ducha a soudržnosti ve svěřeném týmu pro dosažení maximální efektivity.
  • Dobré pochopení programu měření zákaznických služeb, průzkumů spokojenosti zákazníků a firemního Net Promoter Score (NPS).

Prodej:

  • Zajištění dosažení cílů a pokud možno jejich překonání.
  • Analýza reportů BTR pro klíčová prodejní rozhodnutí.
  • Využívání zařízení na prodejně pro zefektivnění prodeje.
  • Plné využití informačních systémů prodejny pro analýzu KPI a implementaci řešení do prodejního prostředí.

Vizuální merchandising:

Na základě týdenních pokynů se ujistěte, že jsou tyto pokyny dodržovány ve vašem obchodě a udržujte vysoké vizuální standardy. Použitím nejnovějších vizuálních technik přilákejte, zaujměte a motivujte zákazníky k nákupům v obchodě. Ujistěte se, že veškeré nové zboží a inzerované zboží je viditelné a umístěné na správných místech. Dbejte na to, aby figuríny, displeje a výklady byly aktualizovány v souladu s pokyny pro vizuální merchandising.


Školení a rozvoj:

Rozvíjejte stávající členy týmu a podporujte jejich kariérní růst v rámci společnosti. Pravidelně organizujte školení v obchodě, abyste se ujistili, že váš tým dokáže udržovat požadované firemní standardy. Sledujte interní kariérní postup a dbejte na to, aby všichni zaměstnanci absolvovali příslušná online školení.

Osobnostní předpoklady a dovednosti:

  • Zkušenosti s maloobchodním managementem
  • Vynikající organizační schopnosti
  • Vynikající komunikační dovednosti (ústní i písemné)
  • Znalost MS Office (Outlook, Word a Excel)
  • Anglický jazyk na komunikativní úrovni

Praxe:

Zkušenosti v oblasti řízení maloobchodu minimálně 2 roky.