OFFICE ASISTENT/KA
O pozici
Pracovní nabídka
MagnaPharm CZ s.r.o. je přední farmaceutická společnost, která působí v 17 evropských zemích. Na farmaceutický a retailový trh dodává produkty dermo kosmetiky, OTC i Rx. V České republice a na Slovensku působí již 5 let a jde o rychle rostoucí společnost s komplexním portfoliem a profesionálním týmem.
Hledáme pečlivého/pečlivou a samostatného/samostatnou kolegu/kolegyni, který/á bude klíčovou oporou pro administrativu, organizaci akcí a zajištění hladkého chodu kanceláře.Baví vás různorodá agenda, práce s lidmi a zvládnete držet více věcí pod kontrolou? Pak hledáme právě vás!
Co u nás budete dělat?
???? Administrativa kongresů a sponzoringů:
- Kompletní zajištění přihlášek, komunikace s agenturami a lékaři, evidence, fakturace a rozpočtování
- Zajištění služeb (ubytování, stravování, akce)
- Zpracování smluv a žádostí, GDPR dokumentace, archivace
???? Sklad a logistika:
- Správa marketingového skladu (příjem/výdej materiálu, organizace, komunikace s obchodním týmem)
- Příprava balíčků, vzorků, produktů, evidence a distribuce
???? Podpora týmu a backoffice:
- Komunikace s dodavateli (tisk, marketing, ubytování, catering…)
- Objednávky kancelářských potřeb, péče o kávovar a občerstvení
- Zajištění drobné IT a provozní podpory, pošta, datová schránka
???? Organizace akcí a seminářů:
- Příprava zákaznických seminářů, CM programů, pozvánek
- Vedení databáze klientů (např. Ponvory), spolupráce s marketingem
Jaká/ý byste měl/a být?
- Máte přirozeně milý, vstřícný a profesionální přístup – jste první kontaktní osoba, a na tom záleží
- Umíte si poradit i v rušném dni a zachovat pozitivní náladu
- Baví vás pomáhat druhým a máte radost z dobře odvedené práce
- Jste samostatná/ý, pečlivá/ý a rádi dotahujete úkoly do konce
- Nadšení, zvídavost a chuť učit se novým věcem jsou pro nás velkým plusem
- Ovládáte běžné kancelářské programy (Excel, Outlook apod.), nebo se s nimi rychle naučíte pracovat
- Umíte dobře komunikovat – ať už s kolegy nebo dodavateli