Senior Accounting Specialist
O pozici
Pracovní nabídka
Co je u nás jiné?
V rámci jednoho oddělení pracujeme na účetnictví i daních. Soustředíme se na veškeré možné a dostupné oblasti působení účetnictví. Jsme mezinárodní firma s lokálním prostředím, kde si vážíme transparence a zpětné vazby. U nás se můžete posunout od hloubkové expertízy až po manažerskou roli.
Naše společnost je celosvětově známá, 60 % z žebříčku největších společností Fortune Global 500 a FTSE 100 jsou našimi klienty. Jestli se chcete dostat k zajímavým mezinárodním projektům, tak jste právě dorazili do cíle!
Tvoje budoucí pracovní náplň:
- Komunikace s mezinárodními i lokálními klienty;
- Zodpovědnost za 3-7 klientů;
- Vedení 1-3 juniornějších kolegů, kontrola všech typů základních účetních dokladů (přijaté/vydané faktury, bankovní výpisy, vyúčtování zaměstnanců, interní doklady);Zodpovědnost za zpracování komplexnějších účetních případů (majetek, odpisy pohledávek, odložená daň atd.);
- Práce v účetním systému BMD;
- Měsíční reporting účetnictví dle požadavků klienta, dle českých či mezinárodních standardů;
- Zodpovědnost za správnost DPH; kompletní příprava DPPO, či jiných daní;
- Příprava účetní závěrky, případně včetně konverze účetnictví z mezinárodních do lokálních standardů.
Jak jsme si tě vysnili?
- Hledáme ty, kteří mají smysl pro detail a bez problémů koordinují práci na více klientech a aktivně hledají řešení, chtějí se dále učit a vzdělávat a být součástí silného týmu, kde se na sebe jeho členové mohou spolehnout;
- Bez praxi na obdobné pozici se neobejdete, ideálně v outsourcingu, ale není to podmínka;
- Neméně důležitá je motivace pro cestu, po které se s námi vydáte;
- Jste připraveni se poprat s každým problémem, který Vám přijde do cesty;
- Chce se Vám žonglovat s více projekty, než ustrnout na jednom místě;
- Určitě byste se měli domluvit anglicky na úrovni B2, česky/slovensky také na pokročilé úrovni;
- Balíček Microsoft office ovládám na uživatelské úrovni.
Co za to?
- Balík benefitů: 8 dní dovolené navíc, 13. mzda, bonusy, stravenky 123,-Kč/den, měsíční příspěvek na Pluxee Flexi kartu na volnočasové aktivity ve výši 1896 Kč (1652 Kč pro zaměstnance s Multisport kartou), 2 sicks days na rok, angličtina / čeština hrazená zaměstnavatelem, budget na teambuildingy a vzdělávání, 1x týdně jóga v kanceláři, firemní akce a večírky -týmové/celofiremní (bowling, paintball, letní barbecue na střeše, sporty aj.);
- Flexibilní pracovní doba a 3 dny v týdnu home office;
- Full-time smlouvu na dobu neurčitou;
- Jsme hrdí na silnou kulturu zpětné vazby, o feedback můžeš požádat kdykoli, stejně jako sdílet svůj;
- Kariérní růst: svou kariéru můžeš posouvat prostřednictvím interních příležitostí v rámci TMF;
- Každý den najdeš v kanceláři kávu, čaj, čerstvé ovoce a nanuky;
- Nabízíme vám bezplatnou formu online vzdělávání v rámci naší oblíbené TMF Business Academy, kde máš možnost výběru z široké škály kurzů a školení zkušenějšími kolegy
- Nabízíme ti práci v mezinárodním prostředí se zajímavým portfoliem klientů;
- Můžeš počítat s podporou od kolegů a chapavým přistupem manažera;
- Rovněž ti nabízíme alternativu bezplatného online vzdělávání přes GoFluent. Je jen na tobě, o který jazyk projevíš zájem.
Jak bude vypadat výběrko?
1.Spojí se s vámi recruiterka Lucia Kluková.
2. Osobní pohovor s kolegy z z účetního oddělení.
3. Zpětná vazba, kterou dostanete vždy do několika dnů od prvního kontaktu.