Pracovník/pracovnice pro komunikaci s médii a veřejností

Jméno/Firma
Česká správa sociálního zabezpečení
Pracoviště
Křížová 1292/25, Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Vysokoškolské
Profese
Marketing, média a reklama
Požadované jazyky
Čeština
Vytvořeno
17. 6. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Baví Vás psaní tiskových zpráv, publicistická činnost a komunikace s médii? Máte zkušenosti se správou sociálních sítí? Umíte si zorganizovat čas, dodržet termíny a hledáte smysluplnou práci? Právě hledáme do našeho týmu Oddělení komunikace Pracovníka/pracovnici pro komunikaci s médii a veřejností, který/á hledá dlouhodobou spolupráci, má schopnost učit se nové věci za pochodu, a nebojí se nových výzev. Náplň práce bude pestrá!

Nabídka Vás zaujala, ale bojíte se, zda svou novou roli u nás zvládnete?

Není se čeho obávat, zaškolení a pomoc zorientovat se v prostředí státní správy je pro nás samozřejmostí! Bez zkušeností z oblasti samostatné publikační činnosti a správy sociálních sítí se však u nás neobejdete. Hledáme někoho, kdo se už ve světě komunikace a médií vyzná!

Dejte nám o sobě vědět a staňte se součástí našeho týmu ČSSZ a pojďte se s námi podílet na chodu jedné z největších organizací v ČR, která poskytuje služby 9 miliónům občanů!

Co budete na této pozici dělat:

  • Samostatná publicistická činnost;
  • Příprava článků, reportáží, scénářů pro videa;
  • Příprava tiskových zpráv, podkladů pro média;
  • Tvorba informačních materiálů, zajišťování součinnosti s médii;
  • Organizace tiskových konferencí a dalších akcí;
  • Aktivní správa profilů na sociálních sítích (Facebook, Instagram, LinkedIn, X);
  • Prezentace činnosti organizace ve vztahu k veřejnosti, zástup tiskové mluvčí;
  • Monitoring médií – monitoring a vyhodnocení výstupů;
  • Příprava a zajišťování zveřejňování aktuálních informací organizace na webových stránkách a intranetu;
  • Podávání informací občanům o náležitostech podání a o postupu při jejich vyřizování;
  • Zpracování návodů a obdobných materiálů pro veřejnost k vysvětlení postupu při vyřizování jejich záležitostí ve věcech příslušejících úřadu.

Co od Vás potřebujeme:

  • Vysokoškolské vzdělání v bakalářském nebo magisterském studijním programu;
  • Alespoň 1 rok praxe v oblasti komunikace s médii;
  • Zkušenosti se správou firemních účtů na sociálních sítích;
  • Výborné komunikační, prezentační a organizační schopnosti;
  • Schopnost vyložit odborný text laické veřejnosti;
  • Zkušenost práce na tiskovém oddělení ve státní správě výhodou;
  • Základní orientace v oblasti sociálního zabezpečení výhodou;
  • Zkušenosti s přípravou komunikační strategie;
  • Práce s grafickými programy výhodou.

Co vám můžeme nabídnout:

  • Dlouhodobou perspektivu uplatnění a zázemí stabilní společnosti;
  • Příjemné pracovní prostředí v přátelském kolektivu;
  • Podpora při profesním vzdělávání;
  • Pracovní poměr na dobu neurčitou;
  • Zařazení ve 12. platové třídě podle nařízení vlády č. 341/2014 Sb., ve znění pozdějších předpisů (33 280 Kč – 41 520 Kč);
  • 200 hodin dovolené za kalendářní rok (25 dní);
  • 5 dní indispozičního volna;
  • Pružnou pracovní dobu s "volitelným" pátkem (pevná pracovní doba Po – St: 9-14h, Čt: 9-12h);
  • Příspěvek na stravné;
  • Multisport karta;
  • Příspěvek na penzijní spoření nebo jiné daňově podporované produkty spoření na stáří.

Nástup ihned.