Pracovník/pracovnice pro komunikaci s médii a veřejností
O pozici
Pracovní nabídka
Baví Vás psaní tiskových zpráv, publicistická činnost a komunikace s médii? Máte zkušenosti se správou sociálních sítí? Umíte si zorganizovat čas, dodržet termíny a hledáte smysluplnou práci? Právě hledáme do našeho týmu Oddělení komunikace Pracovníka/pracovnici pro komunikaci s médii a veřejností, který/á hledá dlouhodobou spolupráci, má schopnost učit se nové věci za pochodu, a nebojí se nových výzev. Náplň práce bude pestrá!
Nabídka Vás zaujala, ale bojíte se, zda svou novou roli u nás zvládnete?
Není se čeho obávat, zaškolení a pomoc zorientovat se v prostředí státní správy je pro nás samozřejmostí! Bez zkušeností z oblasti samostatné publikační činnosti a správy sociálních sítí se však u nás neobejdete. Hledáme někoho, kdo se už ve světě komunikace a médií vyzná!
Dejte nám o sobě vědět a staňte se součástí našeho týmu ČSSZ a pojďte se s námi podílet na chodu jedné z největších organizací v ČR, která poskytuje služby 9 miliónům občanů!
Co budete na této pozici dělat:
- Samostatná publicistická činnost;
- Příprava článků, reportáží, scénářů pro videa;
- Příprava tiskových zpráv, podkladů pro média;
- Tvorba informačních materiálů, zajišťování součinnosti s médii;
- Organizace tiskových konferencí a dalších akcí;
- Aktivní správa profilů na sociálních sítích (Facebook, Instagram, LinkedIn, X);
- Prezentace činnosti organizace ve vztahu k veřejnosti, zástup tiskové mluvčí;
- Monitoring médií – monitoring a vyhodnocení výstupů;
- Příprava a zajišťování zveřejňování aktuálních informací organizace na webových stránkách a intranetu;
- Podávání informací občanům o náležitostech podání a o postupu při jejich vyřizování;
- Zpracování návodů a obdobných materiálů pro veřejnost k vysvětlení postupu při vyřizování jejich záležitostí ve věcech příslušejících úřadu.
Co od Vás potřebujeme:
- Vysokoškolské vzdělání v bakalářském nebo magisterském studijním programu;
- Alespoň 1 rok praxe v oblasti komunikace s médii;
- Zkušenosti se správou firemních účtů na sociálních sítích;
- Výborné komunikační, prezentační a organizační schopnosti;
- Schopnost vyložit odborný text laické veřejnosti;
- Zkušenost práce na tiskovém oddělení ve státní správě výhodou;
- Základní orientace v oblasti sociálního zabezpečení výhodou;
- Zkušenosti s přípravou komunikační strategie;
- Práce s grafickými programy výhodou.
Co vám můžeme nabídnout:
- Dlouhodobou perspektivu uplatnění a zázemí stabilní společnosti;
- Příjemné pracovní prostředí v přátelském kolektivu;
- Podpora při profesním vzdělávání;
- Pracovní poměr na dobu neurčitou;
- Zařazení ve 12. platové třídě podle nařízení vlády č. 341/2014 Sb., ve znění pozdějších předpisů (33 280 Kč – 41 520 Kč);
- 200 hodin dovolené za kalendářní rok (25 dní);
- 5 dní indispozičního volna;
- Pružnou pracovní dobu s "volitelným" pátkem (pevná pracovní doba Po – St: 9-14h, Čt: 9-12h);
- Příspěvek na stravné;
- Multisport karta;
- Příspěvek na penzijní spoření nebo jiné daňově podporované produkty spoření na stáří.
Nástup ihned.