Specialista zákaznického servisu

Jméno/Firma
ebm - papst CZ s.r.o.
Pracoviště
Kaštanová 528/34a, Brno
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Požadované jazyky
Angličtina, Čeština
Profese
Administrativa
Vytvořeno
17. 6. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Do našeho týmu v Brně – Brněnských Ivanovicích hledáme zkušeného kolegu/kolegyni, který/á má cit pro zákaznickou péči na vysoké úrovni a zároveň zvládne precizní administrativní podporu.

Pokud dokážete s klidem řešit i složitější požadavky, máte rádi, když věci fungují hladce, pak hledáme právě Vás.

Co Vás čeká

Stanete se součástí týmu zákaznického servisu (7 kolegů), kde budete mít na starosti zejména:

  • zajištění profesionální a vstřícné komunikace se zákazníky (telefonicky, e-mailem)
  • monitorování objednávek, dodacích lhůt a zajištění jejich bezproblémového průběhu
  • koordinaci přeprav a logistických procesů v souladu s potřebami zákazníka
  • správu a aktualizaci dat v interních systémech
  • administrativní podporu v oblasti zákaznického servisu, logistiky a facility managementu
  • základní analýzy odběrů zákazníků a podpora obchodního týmu
  • dohled nad dodržováním legislativních požadavků spojených s prodejem
  • další administrativní činnosti dle potřeby

Co od Vás očekáváme

  • výborné komunikační schopnosti a orientaci na zákazníka
  • profesionální vystupování a schopnost budovat důvěru
  • angličtinu na komunikativní úrovni alespoň B2 (němčina výhodou)
  • dobrou znalost MS Office (zejména Excelu - tvorba přehledů, Word, PowerPoint)
  • ochotu učit se nové věci a aktivně přispívat k neustálému zlepšování služeb
  • důslednost a smysl pro detail
  • samostatnost i schopnost týmové spolupráce

Výhodou je, pokud máte navíc

zkušenost z obdobné pozice v oblasti B2B
pokročilejší znalost Excelu (porovnávání a propojování tabulek)
řidičský průkaz sk. B

Co vám nabízíme

  • zajímavou a samostatnou pozici v mezinárodní stabilní společnosti s důrazem na kvalitu
  • příležitost být důležitou součástí profesionálního týmu, kde má práce smysl
  • podporu při zaškolení a odborném růstu
  • 5 týdnů dovolené + 7 dní sick days
  • výuku angličtiny na pracovišti
  • částečně flexibilní pracovní dobu a možnost home office dle interních pravidel
  • pololetní prémie podle výsledků firmy
  • širokou škálu benefitů: příspěvky na stravování, životní a penzijní připojištění, volnočasové aktivity, firemní kafeterii

Další informace

Pracoviště: Brno – Brněnské Ivanovice
Typ smlouvy: HPP na dobu neurčitou
Úvazek: Plný
Nástup: v červenci, dle dohody
Nadřízený: Vedoucí zákaznického servisu

Pokud hledáte stabilní společnost, kde kvalita a péče o zákazníka není fráze, ale každodenní realita, rádi Vás poznáme. Pošlete nám svůj životopis – těšíme se na spolupráci!