Specialista zákaznického servisu
O pozici
Pracovní nabídka
Do našeho týmu v Brně – Brněnských Ivanovicích hledáme zkušeného kolegu/kolegyni, který/á má cit pro zákaznickou péči na vysoké úrovni a zároveň zvládne precizní administrativní podporu.
Pokud dokážete s klidem řešit i složitější požadavky, máte rádi, když věci fungují hladce, pak hledáme právě Vás.
Co Vás čeká
Stanete se součástí týmu zákaznického servisu (7 kolegů), kde budete mít na starosti zejména:
- zajištění profesionální a vstřícné komunikace se zákazníky (telefonicky, e-mailem)
- monitorování objednávek, dodacích lhůt a zajištění jejich bezproblémového průběhu
- koordinaci přeprav a logistických procesů v souladu s potřebami zákazníka
- správu a aktualizaci dat v interních systémech
- administrativní podporu v oblasti zákaznického servisu, logistiky a facility managementu
- základní analýzy odběrů zákazníků a podpora obchodního týmu
- dohled nad dodržováním legislativních požadavků spojených s prodejem
- další administrativní činnosti dle potřeby
Co od Vás očekáváme
- výborné komunikační schopnosti a orientaci na zákazníka
- profesionální vystupování a schopnost budovat důvěru
- angličtinu na komunikativní úrovni alespoň B2 (němčina výhodou)
- dobrou znalost MS Office (zejména Excelu - tvorba přehledů, Word, PowerPoint)
- ochotu učit se nové věci a aktivně přispívat k neustálému zlepšování služeb
- důslednost a smysl pro detail
- samostatnost i schopnost týmové spolupráce
Výhodou je, pokud máte navíc
zkušenost z obdobné pozice v oblasti B2B
pokročilejší znalost Excelu (porovnávání a propojování tabulek)
řidičský průkaz sk. B
Co vám nabízíme
- zajímavou a samostatnou pozici v mezinárodní stabilní společnosti s důrazem na kvalitu
- příležitost být důležitou součástí profesionálního týmu, kde má práce smysl
- podporu při zaškolení a odborném růstu
- 5 týdnů dovolené + 7 dní sick days
- výuku angličtiny na pracovišti
- částečně flexibilní pracovní dobu a možnost home office dle interních pravidel
- pololetní prémie podle výsledků firmy
- širokou škálu benefitů: příspěvky na stravování, životní a penzijní připojištění, volnočasové aktivity, firemní kafeterii
Další informace
Pracoviště: Brno – Brněnské Ivanovice
Typ smlouvy: HPP na dobu neurčitou
Úvazek: Plný
Nástup: v červenci, dle dohody
Nadřízený: Vedoucí zákaznického servisu
Pokud hledáte stabilní společnost, kde kvalita a péče o zákazníka není fráze, ale každodenní realita, rádi Vás poznáme. Pošlete nám svůj životopis – těšíme se na spolupráci!