VEDOUCÍ KONTROLY
Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových
Rašínovo nábřeží 390/42, Praha
Plný
Vysokoškolské
Bankovnictví
Čeština
17. 6. 2025
O pozici
Pracovní nabídka
Požadavky na uchazeče:
- vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu
- minimálně 3 roky praxe ve vedoucí pozici
- zkušenosti v oblasti kontrolní činnosti, vyřizování stížností nebo boje proti korupci
- samostatnost, spolehlivost, výborná komunikační schopnost, pečlivost
- znalost práce s PC (MS Office, Internet, znalost SAP výhodou)
- státní občanství České republiky, občanství jiného členského státu Evropské unie nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru
- trestní bezúhonnost
- předložení koncepce na téma Kontrolní činnost Úřadu v rozsahu minimálně 3 - 5 normostran (koncepce by kromě cílů měla obsahovat i konkrétní opatření/procesy vedoucí k jejich dosažení)
Charakteristika pracovního místa:
- tvorba dlouhodobé koncepce, koordinace a metodické usměrňování výkonu kontrolní činnosti Úřadu v oblasti nakládání s majetkem, s nímž je příslušný hospodařit Úřad
- kontrolní činnost v oblasti ekonomické, právních zástupců, právních jednání, oblasti stížností a IT oblasti
- kontrola hospodárného, efektivního a účelného nakládání s finančními prostředky, které jsou určeny k zajištění provozu Úřadu
- poskytování součinnosti orgánům finanční správy při provádění daňových kontrol vycházejících z výsledků vnějších i vnitřních kontrol
- navrhování systémových opatření pro zkvalitnění řídících a kontrolních systémů Úřadu
- zpracování návrhu ročního plánu kontrolní činnosti
- metodické řízení kontrolní činnosti na územních pracovištích
- prošetřování a vyřizování stížností a sdělení
- zpracování podkladů pro roční zprávu o plnění Interního protikorupčního programu Úřadu
- zabezpečuje podávání oznámení orgánům činným v trestním řízení na podezření ze spáchání trestného činu v souladu s ustanovením § 8 odst. 1 věty druhé zákona
- č. 141/1961 Sb.
Co nabízíme:
- platové zařazení podle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., (14. platová třída), osobní příplatek a odměny v závislosti na pracovních výsledcích
- flexibilní začátek a konec pracovní doby
- 5 týdnů dovolené a 5 dnů indispozičního volna (sickdays)
- možnost home office až 4 dny v měsíci
- lidský přístup a přátelský kolektiv
- stabilní zaměstnání
- pracoviště v centru Prahy s výbornou dopravní dostupností
- možnost profesního růstu, odborná školení
- příspěvky na stravování, zvýhodněný mobilní tarif pro Vás i Vaši rodinu, možnost využít rekreační chatu v Harrachově
Pracovní místo je vhodné i pro osoby se zdravotním postižením.
Termín nástupu: dle dohody
V případě zájmu zašlete strukturovaný životopis, podrobný popis praxe, vypracovanou koncepci a motivační dopis nejpozději do 30. června 2025.
Budeme se těšit na Vaši odpověď!