VEDOUCÍ KONTROLY

Jméno/Firma
Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových
Pracoviště
Rašínovo nábřeží 390/42, Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Vysokoškolské
Profese
Bankovnictví
Požadované jazyky
Čeština
Vytvořeno
17. 6. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Požadavky na uchazeče: 

  • vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu
  • minimálně 3 roky praxe ve vedoucí pozici
  • zkušenosti v oblasti kontrolní činnosti, vyřizování stížností nebo boje proti korupci
  • samostatnost, spolehlivost, výborná komunikační schopnost, pečlivost
  • znalost práce s PC (MS Office, Internet, znalost SAP výhodou)
  • státní občanství České republiky, občanství jiného členského státu Evropské unie nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru
  • trestní bezúhonnost
  • předložení koncepce na téma Kontrolní činnost Úřadu v rozsahu minimálně 3 - 5 normostran (koncepce by kromě cílů měla obsahovat i konkrétní opatření/procesy vedoucí k jejich dosažení)

Charakteristika pracovního místa: 

  • tvorba dlouhodobé koncepce, koordinace a metodické usměrňování výkonu kontrolní činnosti Úřadu v oblasti nakládání s majetkem, s nímž je příslušný hospodařit Úřad
  • kontrolní činnost v oblasti ekonomické, právních zástupců, právních jednání, oblasti stížností a IT oblasti
  • kontrola hospodárného, efektivního a účelného nakládání s finančními prostředky, které jsou určeny k zajištění provozu Úřadu
  • poskytování součinnosti orgánům finanční správy při provádění daňových kontrol vycházejících z výsledků vnějších i vnitřních kontrol
  • navrhování systémových opatření pro zkvalitnění řídících a kontrolních systémů Úřadu
  • zpracování návrhu ročního plánu kontrolní činnosti
  • metodické řízení kontrolní činnosti na územních pracovištích
  • prošetřování a vyřizování stížností a sdělení
  • zpracování podkladů pro roční zprávu o plnění Interního protikorupčního programu Úřadu
  • zabezpečuje podávání oznámení orgánům činným v trestním řízení na podezření ze spáchání trestného činu v souladu s ustanovením § 8 odst. 1 věty druhé zákona
  • č. 141/1961 Sb.

Co nabízíme: 

  • platové zařazení podle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., (14. platová třída), osobní příplatek a odměny v závislosti na pracovních výsledcích
  • flexibilní začátek a konec pracovní doby
  • 5 týdnů dovolené a 5 dnů indispozičního volna (sickdays)
  • možnost home office až 4 dny v měsíci
  • lidský přístup a přátelský kolektiv
  • stabilní zaměstnání
  • pracoviště v centru Prahy s výbornou dopravní dostupností
  • možnost profesního růstu, odborná školení
  • příspěvky na stravování, zvýhodněný mobilní tarif pro Vás i Vaši rodinu, možnost využít rekreační chatu v Harrachově

Pracovní místo je vhodné i pro osoby se zdravotním postižením.

Termín nástupu: dle dohody

V případě zájmu zašlete strukturovaný životopis, podrobný popis praxe, vypracovanou koncepci a motivační dopis nejpozději do 30. června 2025.

Budeme se těšit na Vaši odpověď!