Asistent logistiky????????
O pozici
Pracovní nabídka
Hlavní odpovědnosti
Koordinace zákaznických objednávek od přijetí až po doručení.
Poskytování profesionálního servisu B2B klientům – stav objednávek, podpora, řešení změn. ????
Zajištění správného a včasného zpracování dodávek, fakturace a vratek.
Propojování požadavků zákazníků, logistiky a obchodního oddělení. ????
Úzká spolupráce se skladem a přepravci při organizaci expedice. ????
Hlavní úkoly
???? Odpovědi na zákaznické dotazy (dostupnost zboží, ceny, termíny dodání, reklamace, vratky).
???? Zadávání a zpracování objednávek v systému ERP. ????️
???? Tvorba dodacích listů a faktur dle smluvených podmínek se zákazníkem.
???? Kontrola skladové dostupnosti a komunikace s ostatními sklady v případě potřeby převozu. ????
???? Organizace přeprav (standardní i zásilkové služby), včetně komunikace s dopravci. ????
???? Skenování a archivace dodacích dokumentů (dodací listy, přepravní listy). ????️
???? Zpracování vratek, vystavování dobropisů a řešení refundací (pokud je to relevantní). ????
???? Zastupování kolegů při administrativních a logistických činnostech v případě jejich nepřítomnosti. ????
Klíčoví partneři
???? Obchodní oddělení (informace o zákaznících, následná péče)
???? Týmy skladu a logistiky (dostupnost, expedice)
???? Dopravci a přepravní partneři
???? Zákazníci (především B2B klientela)
???? Ekonomické oddělení (fakturace, dobropisy)
KPI pro bonusové hodnocení
????️ Stravenkový paušál + firemní benefity