Administrátor/Analytik informačních systémů - Univerzita Karlova

Jméno/Firma
Univerzita Karlova - Rektorát
Pracoviště
Petrská 1180/3, Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Vysokoškolské
Požadované jazyky
Angličtina, Čeština
Profese
Informatika a IT služby
Vytvořeno
17. 6. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

Ústav výpočetní techniky Univerzity Karlovy rozšiřuje svůj tým pečující o provoz a rozvoj ekonomického informačního systému a napojených aplikací o pozici Administrátora/Analytika:

https://uvt.cuni.cz/UVT-792.html

Co budete dělat?

● na denní bázi zajišťovat podporu uživatelů IS

  • poskytovat L1 a zejména L2 podporu uživatelům na jednotlivých součástech, prezentovat jim stávající i nové funkcionality a pomáhat s odstraňováním problémů při práci se systémem
  • spolupracovat s dodavatelem systému při řešení problémů na L3 úrovni a při opravě chyb SW

● administrovat IS - správa uživatelů a jejich rolí, konfigurace parametrů systému, správa work flow elektronických procesů a agend, konfigurace výstupních sestav IS dle požadavků uživatele, práce s databázemi a BI nástroji atd.

● úzce spolupracovat s vlastníky procesů a klíčovými uživateli při definici procesů a formulaci zadání pro dodavatele

● úzce spolupracovat s metodiky, administrátory a analytiky jednotlivých součástí Univerzity Karlovy při návrhu řešení a formulaci zadání rozvojových požadavků pro dodavatele

● ve spolupráci s dodavatelem implementovat rozvojové požadavky na IS a realizovat testování nových verzí v prostředí Univerzity Karlovy

● při zavádění nových funkcionalit a procesů

  • provádět uživatelská školení IS
  • připravovat technické dokumentace a uživatelské příručky
  • definovat testovací scénáře

● evidovat požadavky předávané na placenou podporu nebo rozvoj aplikace od dodavatele IS, kontrolovat výkazy a podklady fakturace, sledovat plnění SLA parametrů servisu a rozvoje IS

● udržovat si podrobnou znalost o přiděleném IS a jeho napojení na další systémy.

Co byste měli znát/mít:

praxi s podporou na L2 úrovni a administrací SW informačních systémů minimálně 2 roky

● minimální požadované vzdělání: vysokoškolské technického směru nebo ekonomického směru s technickou praxí min. 4 roky

● požadované jazyky: plynulá čeština, angličtina na úrovni porozumění technické dokumentaci

● práce s databázemi: praktické zkušenosti s tvorbou SQL dotazů

● práce s BI nástroji - orientace v problematice vizualizace dat

● práce s helpdesk systémy, např. JIRA, Redmine

● další požadavky:

  • analytické myšlení a systematický přístup
  • pečlivost, samostatnost, ochota učit se novým věcem, schopnost týmové spolupráce
  • porozumění analytické dokumentaci v souvislosti s rozvojem svěřeného SW systému
  • rychlá orientace v procesech v rámci svěřené agendy
  • schopnost popsat navržené řešení, jeho argumentace a komunikace s klíčovými uživateli a následně s dodavatelem

● MS Windows 10/11, Word, Excel, Outlook - práce na pokročilé úrovni.

Bonusy, které nás potěší (ale nejsou podmínkou):

● znalost EIS iFIS nebo JASU

● znalost problematiky spisové služby

● znalost manažerského informačního systému

● znalost SW platformy VERSO

● základní znalosti ekonomiky a účetnictví

● praxe a orientace ve vysokoškolském prostředí.

Nabízíme Vám:

● smysluplnou práci u prestižního zaměstnavatele

  • patříme mezi 1 % nejlépe hodnocených univerzit na světě
  • jsme nejstarší a největší univerzita ve střední Evropě

● příjemné pracovní prostředí

  • pracoviště v centru Prahy (Petrská ulice)
  • práce v malém týmu s přátelskou atmosférou
  • pružná pracovní doba s možností práce z domova

● 5 týdnů dovolené a dalších 5 dnů osobního volna a rozvoje

● služební notebook a telefon + zvýhodněný zaměstnanecký mobilní tarif pro členy rodiny

● možnosti dalšího profesního a osobního rozvoje

● příspěvek na stravu, kartu Multisport a řadu slev a výhod v univerzitních zařízeních (rekreační střediska, knihovny, sportoviště apod.) a u externích partnerů univerzity, přehled všech benefitů naleznete zde: https://cuni.cz/UK-9945.html

● plný pracovní úvazek na dobu 1 roku s možností prodloužení na dobu neurčitou

● nástup možný ihned nebo dohodou.

V případě zájmu nám prosím zašlete svůj profesní životopis nebo odkaz na LinkedIn profil prostřednictvím odpovědního formuláře.

Těšíme se na Vaše odpovědi!