Komunikační Ninja pro linku a sociální sítě (JPO04221)

Jméno/Firma
Alza.cz a.s.
Pracoviště
Jankovcova 1522/53, Praha
Úvazek
Plný
Požadované vzdělání
Bez maturity
Profese
Zákaznický servis
Požadované jazyky
Čeština
Vytvořeno
18. 6. 2025

O pozici

Pracovní nabídka

???? Koho hledáme?


Máš rád/a kontakt s lidmi, ale nechceš prodávat? Umíš dobře psát a zvládáš i nápor více zpráv nebo hovorů naráz? Baví tě online svět a zvládneš odpovědět zákazníkovi i na Facebooku, i na chatu? Pak jsi náš člověk!


???? Co u nás budeš dělat?

  • Odpovídat na dotazy a komentáře zákazníků na sítích (Facebook, IG, LinkedIn), recenzních webech i chatu
  • Řešit příchozí hovory – žádné prodeje, jen pomoc a poradenství
  • Poskytovat srozumitelné, profesionální a lidské odpovědi
  • Spolupracovat s kolegy z marketingu, produktového týmu i zákaznické podpory
  • Staneš se hlasem a tváří Alzy na sociálních sítích


???? Co se ti bude hodit?

  • Zkušenost ze zákaznického servisu výhodou, ale ne podmínkou
  • Umíš komunikovat – mluveným i psaným slovem
  • Nezalekneš se technických dotazů (např. rozdíl mezi dvěma mobily zvládneš vygooglit)
  • Češtinu nebo slovenštinu máš v malíku
  • Umíš zachovat klid a úsměv i při těžších hovorech
  • Rád/a se učíš nové věci


???? Co za to?

  • Krátký/dlouhý týden – 12h směny
  • Fixní mzda + výkonová složka
  • Sleva na nákup na Alze
  • Stravenky (137 Kč/den)
  • 500 Kč měsíčně do Benefit Plus po zkušebce
  • Multisport karta
  • 7 dní HO měsíčně po zaučení
  • Super parta lidí a přátelské prostředí
  • Dog-friendly office
  • Příležitosti k růstu a školení
  • Team buildingy a zábava i mimo headset