specialista/specialistka pro zajištění kontinuity činností
O pozici
Magistrát hlavního města Prahy je největším zaměstnavatelem územní samosprávy, který nabízí profesní uplatnění v celé řadě oborů. Aktuálně hledáme nového kolegu či kolegyni na pozici specialista/specialistka pro zajištění kontinuity činností Magistrátu v odboru bezpečnosti, na dobu určitou.
Místo je vhodné také pro absolventa/absolventku.
Jaká bude Vaše náplň práce
zodpovědnost za zpracování plánů kontinuity pro zachování činností Magistrátu a jeho odborů
kontrola aktuálnosti a funkčnosti jednotlivých plánů kontinuity
zpracování analýzy rizik a dopadů
spolupráce na tvorbě a aktualizacích havarijních plánů
realizace opatření zvyšujících úroveň bezpečnosti informací (spolupráce na implementaci ISMS dle ČSN/ISO 27001) za krizových stavů, mimořádných událostí a větších bezpečnostních incidentů, kdy je nutné postupovat dle plánů kontinuity
implementace opatření z ČSN/ISO 22301 k systému řízení kontinuity činností do prostředí Magistrátu a kontrola jejich dodržování
Jaké požadavky byste měl/a splňovat
VŠ Mgr./Bc.
znalosti v oblasti bezpečnosti informací (norma ISO 27001)
znalost zákona o hlavním městě Praze
dobrá znalost práce na PC (MS Office / Microsoft 365)
dobré komunikační schopnosti, včetně vyjadřování v mluveném a psaném projevu
organizační schopnosti
systematický přístup a analytické schopnosti
výhodou zkušenosti a praxe z oblasti systému řízení kontinuity činností (BCMS), případně se zpracováním analýzy rizik
Co Vám můžeme nabídnout
platové zařazení dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. v platové třídě 11, možnost přiznání osobního příplatku po zkušební době, mimořádné odměny podle dosažených pracovních výsledků (více se dozvíte z úplného oznámení o výběrovém řízení)
pracovní poměr na dobu určitou, po dobu mateřské/rodičovské dovolené (předpokládaný nástup: září 2025)
pružnou pracovní dobu, 5 týdnů dovolené, 6 dní indispozičního volna
po zapracování možnost občasné práce z domova
pracoviště v centru Prahy
podporu profesního i osobního rozvoje, další vzdělávání, mentoring
benefitní systém Cafeteria, příspěvek na roční jízdné MHD (Lítačka), příspěvek na stravování (elektronická stravenková karta), příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek na rehabilitaci pro osoby se zdravotním postižením
možnost využití Multisport karty
příspěvek na bydlení
podporu slaďování pracovního a rodinného života, dětské skupiny a řadu dalších zajímavých zaměstnaneckých výhod
Zaujala Vás naše nabídka? Podívejte se na naše volná místa na webových stránkách kariera.praha.eu, kde se z oznámení dozvíte více, nebo na níže uvedeném odkaze.
https://eud.praha.eu/pub/deska/6000004/4/6000003%23MHMPAWO0A020%23MHMP0BX8BL6U%233/6000003%23MHMPAWO0A020%23MHMP0BX8BL6U/UD_volne-misto_BEZ_specialista-zajisteni-kontinuity_2637_VM13-25.pdf
V případě Vašeho zájmu strukturovaný životopis v českém jazyce prosím zasílejte nejpozději do 24.6.2025 na adresu posta@praha.eu nebo do datové schránky hl. města Prahy 48ia97h, označenou: NEOTEVÍRAT – výběrové řízení – specialista/specialistka pro zajištění kontinuity činností/VM13/25/K/PER.
Nabídku s životopisem je také možné podat v označené obálce poštou nebo osobně do podatelny na adresu: Magistrát hlavního města Prahy, odbor personální, Jungmannova 35/29, 111 21 Praha 1.