specialista/specialistka pro zajištění kontinuity činností

Jméno/Firma
Magistrát hlavního města Prahy
Pracoviště
Praha
Úvazek
Plný
Vytvořeno
18. 6. 2025

O pozici

Magistrát hlavního města Prahy je největším zaměstnavatelem územní samosprávy, který nabízí profesní uplatnění v celé řadě oborů. Aktuálně hledáme nového kolegu či kolegyni na pozici specialista/specialistka pro zajištění kontinuity činností Magistrátu v odboru bezpečnosti, na dobu určitou.

Místo je vhodné také pro absolventa/absolventku.

Jaká bude Vaše náplň práce

  • zodpovědnost za zpracování plánů kontinuity pro zachování činností Magistrátu a jeho odborů

  • kontrola aktuálnosti a funkčnosti jednotlivých plánů kontinuity

  • zpracování analýzy rizik a dopadů

  • spolupráce na tvorbě a aktualizacích havarijních plánů

  • realizace opatření zvyšujících úroveň bezpečnosti informací (spolupráce na implementaci ISMS dle ČSN/ISO 27001) za krizových stavů, mimořádných událostí a větších bezpečnostních incidentů, kdy je nutné postupovat dle plánů kontinuity

  • implementace opatření z ČSN/ISO 22301 k systému řízení kontinuity činností do prostředí Magistrátu a kontrola jejich dodržování

Jaké požadavky byste měl/a splňovat

  • VŠ Mgr./Bc.

  • znalosti v oblasti bezpečnosti informací (norma ISO 27001)

  • znalost zákona o hlavním městě Praze

  • dobrá znalost práce na PC (MS Office / Microsoft 365)

  • dobré komunikační schopnosti, včetně vyjadřování v mluveném a psaném projevu

  • organizační schopnosti

  • systematický přístup a analytické schopnosti

  • výhodou zkušenosti a praxe z oblasti systému řízení kontinuity činností (BCMS), případně se zpracováním analýzy rizik

Co Vám můžeme nabídnout 

  • platové zařazení dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. v platové třídě 11, možnost přiznání osobního příplatku po zkušební době, mimořádné odměny podle dosažených pracovních výsledků (více se dozvíte z úplného oznámení o výběrovém řízení)

  • pracovní poměr na dobu určitou, po dobu mateřské/rodičovské dovolené (předpokládaný nástup: září 2025)

  • pružnou pracovní dobu, 5 týdnů dovolené, 6 dní indispozičního volna

  • po zapracování možnost občasné práce z domova

  • pracoviště v centru Prahy

  • podporu profesního i osobního rozvoje, další vzdělávání, mentoring

  • benefitní systém Cafeteria, příspěvek na roční jízdné MHD (Lítačka), příspěvek na stravování (elektronická stravenková karta), příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek na rehabilitaci pro osoby se zdravotním postižením

  • možnost využití Multisport karty

  • příspěvek na bydlení

  • podporu slaďování pracovního a rodinného života, dětské skupiny a řadu dalších zajímavých zaměstnaneckých výhod

Zaujala Vás naše nabídka? Podívejte se na naše volná místa na webových stránkách kariera.praha.eu, kde se z oznámení dozvíte více, nebo na níže uvedeném odkaze.

https://eud.praha.eu/pub/deska/6000004/4/6000003%23MHMPAWO0A020%23MHMP0BX8BL6U%233/6000003%23MHMPAWO0A020%23MHMP0BX8BL6U/UD_volne-misto_BEZ_specialista-zajisteni-kontinuity_2637_VM13-25.pdf

V případě Vašeho zájmu strukturovaný životopis v českém jazyce prosím zasílejte nejpozději do 24.6.2025 na adresu posta@praha.eu nebo do datové schránky hl. města Prahy 48ia97h, označenou: NEOTEVÍRAT – výběrové řízení – specialista/specialistka pro zajištění kontinuity činností/VM13/25/K/PER.

Nabídku s životopisem je také možné podat v označené obálce poštou nebo osobně do  podatelny na adresu: Magistrát hlavního města Prahy, odbor personální, Jungmannova 35/29, 111 21 Praha 1.