SENIOR REGULATORY COMPLIANCE SPECIALIST
O pozici
Pracovní nabídka
Jsme SAB o.c.p., dynamická investiční společnost, která působí v oblasti cenných papírů a správy investičních fondů. Naším klíčovým klientem je TRINITY BANK a klienti banky. Jsme členem Burzy. Naše oddělení Compliance hraje klíčovou roli v zajišťování regulatorní integrity a podpory podnikání v rámci platného právního rámce ČR a EU.
Hledáme kolegyni/kolegu, který rád komunikuje, je týmovým hráčem a chce se podílet na budování budoucnosti naší společnosti. Nabízíme příležitost pro člověka, který podpoří náš růst a zároveň chápe, že důvěra a bezpečnost investic našich klientů jsou klíčové pro dlouhodobý úspěch. Našimi hodnotami jsou důvěra, integrita, odbornost, proaktivita a výjimečnost – a očekáváme jejich sdílení.
Co bude Vaší hlavní náplní práce?
- Zajišťování souladu činnosti společnosti (obchodníka s cennými papíry) s regulatorními požadavky (ČR i EU) a vnitřními předpisy.
- Tvorba a aktualizace systému vnitřní kontroly společnosti a řízení Compliance, vyhodnocování jeho efektivity.
- Podpora a školení ostatních útvarů v oblasti regulatorních požadavků.
- Monitorování legislativních změn a vyhodnocování jejich dopadů na činnost SAB o.c.p., a.s.
- Nastavení a průběžná evaluace systému ŘKS a Corporate Governance, zejména v oblastech fondů kvalifikovaných investorů, akcií a dluhopisů.
- Komunikace s ČNB a dalšími orgány dohledu (včetně přípravy odpovědí a účasti na kontrolách).
- Participace na identifikaci rizik, investigaci incidentů a návrzích nápravných opatření.
- Podílení se na řízení procesů v oblastech ochrany osobních údajů, MAR, ochrany spotřebitele, střetu zájmů, ozdravných postupů a krizových řešení.
- Regulatorní reporting na regulátora
Koho hledáme?
Neobejdete se bez
- VŠ právní vzdělání.
- Min. 3–5 let praxe v oblasti Compliance / regulace / právního poradenství (ideálně v sektoru kapitálových trhů).
- Praktická znalost v alespoň dvou z těchto oblastí: MIFID 2, MIFIR, CRR, CRD, GDPR, outsourcing, MAR, střet zájmů, ozdravné postupy, požadavky ČNB.
- Dobrá znalost MS Office (zejména Excel).
- Angličtina na dobré úrovni.
Výhodou
- Strategické a analytické myšlení.
- Proaktivní a samostatný přístup.
- Osobní integritu a vysoký etický standard.
- Zkušenosti s tvorbou a revizí interních předpisů.
Co Vám nabízíme?
- Zázemí silné a respektované finanční instituce.
- Odborný růst a možnost podílet se na strategických projektech společnosti.
- Flexibilní pracovní dobu a možnost částečného home office.
- Pět týdnů dovolené a 2 dny zdravotního volna (Sick day), příspěvek na stravování, vzdělávání a penzijní připojištění, Multisport kartu.
Teď už stačí jen poslat životopis. Těšíme se na Vás!