Asistentka / Back Office

Jméno/Firma
REAL SPEKTRUM
Pracoviště
Brno
Úvazek
Plný
Vytvořeno
18. 6. 2025

O pozici

Pobočka Brno - Lidická

Chceš být důležitou součástí týmu a starat se o hladký chod kanceláře? Umíš si zorganizovat čas, nezalekneš se komunikace s lidmi a zároveň tě baví administrativa? Hledáš místo kde můžeš věci posouvat kupředu a být oporou svým kolegům? Pak hledáme právě tebe!

Co tě u nás čeká:

Tvoje hlavní náplň práce bude převážně vkanceláři a budeš klíčovou oporou pro náš tým makléřů. Budeš mít na starost především:

  • Úpravu fotografií (realitní nabídky, propagační materiály apod.).

  • Zpracování statistik a evidenci dat

  • Přípravu podkladů pro makléře - prezentace nemovitostí, smluvní dokumentace, inzerce.

  • Zajištění plynulého chodu kanceláře (komunikace s klienty, telefonáty, pošta, e-maily).

  • Příležitostnou komunikaci s úřady a dodavateli.

  • Pomocné administrativní a organizační činnosti podle potřeby.

Co nabízíme:

  • Práci na hlavní pracovní poměr v centru Brna.

  • Zázemí stabilní rodinné firmy s tradicí od roku 1991.

  • Pečlivé zaškolení a podporu při adaptaci.

  • Skvělý kolektiv - přátelský a sehraný tým kolegů.

  • 5 týdnů dovolené.

  • Občerstvení na pracovišti - káva, čaj a drobné dobroty.

Co očekáváme:

  • Spolehlivost, zodpovědnost a příjemné vystupování.

  • Samostatnost a iniciativu - nenecháš se odradit a věci dotáhneš do konce.

  • Smysl pro detail a zdravý selský rozum.

  • Dobrou znalost MS Office (Word, Excel, Outlook).

  • Výhodou je zkušenost s grafickými programy (např. Canva, Adobe).

  • Komunikativní angličtina je u nás plusem.

Nástup:

Možný ihned nebo dle domluvy.