Asistentka / Back Office
O pozici
Pobočka Brno - Lidická
Chceš být důležitou součástí týmu a starat se o hladký chod kanceláře? Umíš si zorganizovat čas, nezalekneš se komunikace s lidmi a zároveň tě baví administrativa? Hledáš místo kde můžeš věci posouvat kupředu a být oporou svým kolegům? Pak hledáme právě tebe!
Co tě u nás čeká:
Tvoje hlavní náplň práce bude převážně vkanceláři a budeš klíčovou oporou pro náš tým makléřů. Budeš mít na starost především:
Úpravu fotografií (realitní nabídky, propagační materiály apod.).
Zpracování statistik a evidenci dat
Přípravu podkladů pro makléře - prezentace nemovitostí, smluvní dokumentace, inzerce.
Zajištění plynulého chodu kanceláře (komunikace s klienty, telefonáty, pošta, e-maily).
Příležitostnou komunikaci s úřady a dodavateli.
Pomocné administrativní a organizační činnosti podle potřeby.
Co nabízíme:
Práci na hlavní pracovní poměr v centru Brna.
Zázemí stabilní rodinné firmy s tradicí od roku 1991.
Pečlivé zaškolení a podporu při adaptaci.
Skvělý kolektiv - přátelský a sehraný tým kolegů.
5 týdnů dovolené.
Občerstvení na pracovišti - káva, čaj a drobné dobroty.
Co očekáváme:
Spolehlivost, zodpovědnost a příjemné vystupování.
Samostatnost a iniciativu - nenecháš se odradit a věci dotáhneš do konce.
Smysl pro detail a zdravý selský rozum.
Dobrou znalost MS Office (Word, Excel, Outlook).
Výhodou je zkušenost s grafickými programy (např. Canva, Adobe).
Komunikativní angličtina je u nás plusem.
Nástup:
Možný ihned nebo dle domluvy.