Koordinator Back Office Support
IXTENT s.r.o.
Jankovcova 1595/14, Praha
Plný
Bez maturity
Angličtina, Čeština, Slovenština
Administrativa
18. 6. 2025
O pozici
Pracovní nabídka
Umíš sladit lidi, termíny a data tak, aby všechno klapalo?
Nezalekneš se ticketů, reportů ani schůzky v angličtině?
Jsi ten typ, co nenechá nic viset ve vzduchu a dotahuje věci do konce?
Máš cit pro data, ale zvládneš i lidskou stránku – komunikaci, koordinaci a hladký chod procesů?
Pokud jsi na všechny otázky odpověděl/a ANO, pak jsi na nejlepší cestě stát se součástí našeho týmu.
Do jakého týmu míříš?
- Jsme supportní oddělení, máme na starost stávající zákazníky a dodavatele implementovaných řešení v režimu od ad-hoc zásahů po 24x7 službu.
- Náš tým má aktuálně 12 členů a tvoříme čtvrtinu celé firmy.
- Naše firma je na trhu už 22 let a stále rosteme.
- Tvůj nadřízený je šéf backoffice oddělení, kterého budeš i zastupovat.
Co budeš mít na starosti?
- Hlídání příchozí fronty ticketů a jejich přiřazování technikům (používáme Easy RedMine, Jira, ServiceNow…).
- Přípravu a správu ticketů pro naše techniky – nejen v rámci supportu, ale i u dalších týmů (například při profilaxích nebo health checkách).
- Eskalaci ticketů podle nastavených pravidel – jak uvnitř firmy, tak směrem k externím dodavatelům.
- Zajištění pravidelného reportingu pro zákazníky i interní potřeby.
- Přípravu podkladů pro licenční audity a další ad-hoc úkoly.
- Organizaci a vedení schůzek se zákazníky – někdy budeš schůzky řídit, jindy pomáhat s přípravou a zápisem.
- Průběžně zlepšovat dokumentaci procesů a podílet se na podpoře bonusového systému.
- Správu a kontrolu dat v našich systémech.
- Různorodé administrativní činnosti podle aktuálních potřeb týmu.
- Každodenní komunikaci se supportním týmem i dalšími specialisty napříč firmou.
Jak poznáš, že svou práci děláš skvěle?
- Supportní tickety našich zákazníků jsou řešeny včas a jsou všechny správně přiřazené.
- Administrativní úkoly jsou odbavené efektivně a bez zbytečných prodlev.
- Podklady pro fakturaci vstupů a výstupů jsou kompletní a přesné.
- Eskalační procesy běží hladce, urgence směrem k dodavatelům jsou realizované včas a jasně vedené.
Co budeš pro tuhle práci potřebovat?
- Přirozený zájem o IT technologie – je to naše každodenní prostředí a pomůže ti chápat souvislosti.
- Výbornou znalost MS Office a uživatelského prostředí Microsoft 365.
- Chuť pracovat s našimi systémy (DMS, CRM, ER, PBI, EA, SP, KB…) – co neznáš, to tě naučíme, zkratky vysvětlíme.
- Schopnost rychle pochopit specifické procesy – někdy pracujeme i v systémech našich zákazníků (Jira, Confluence, ServiceNow…).
- Organizační schopnosti a systematický přístup – umíš plánovat činnosti, přiřazovat úkoly, hlídat termíny a dotahovat věci do konce.
- Samostatnost a proaktivní přístup – když něco drhne, nebojíš se přijít s návrhem řešení.
- Dobré komunikační dovednosti a profesionální vystupování – umíš jasně zadávat úkoly, poskytovat zpětnou vazbu a v případě potřeby eskalovat.
- Angličtinu na komunikační úrovni min. B2 – využiješ ji při každodenní komunikaci se zahraničními zákazníky a technologickými partnery.
- Češtinu nebo slovenštinu na úrovni rodilého mluvčího.
- Úplné středoškolské vzdělání.
- Výhodou navíc bude, pokud:
- Máš zkušenosti s ticketovacími systémy (Easy RedMine, Jira, ServiceNow nebo podobnými).
- Se orientuješ v oblasti plánování kapacit, nákupu nebo logistiky.
- Máš základní zkušenost s reportingem v Power BI.
Proč jít pracovat právě k nám?
- Tým, do kterého zapadneš – přátelská atmosféra, podpora od kolegů a společné aktivity nejen v práci. Ať už tě baví sport, výlety nebo jen posezení po práci, u nás si najdeš parťáky.
- Podpora osobního rozvoje – věříme v neustálý růst našich zaměstnanců. Proto pravidelně pořádáme interní školení a vzdělávací akce, které Ti umožní rozvíjet nové dovednosti a posunout Tvoji kariéru dál;.
- Férová odměna za skvělou práci – umíme ocenit talent, nasazení i výsledky.
- Stylové kanceláře v srdci Prahy – pracuj v moderním, pohodlném prostředí s výbornou dostupností a vším, co potřebuješ k efektivní i pohodové práci;.
- Atraktivní benefity – Příspěvky na sportovní a kulturní aktivity, mobilní tarif i pro soukromé účely, možnost home office a sick days.