Fakturantka / Účetní - administrativní podpora pro tým zpracování zakázek

Jméno/Firma
Odpady-Janeček s.r.o.
Pracoviště
Praha
Úvazek
Plný, Živnostenský list
Vytvořeno
18. 6. 2025

O pozici

Společnost Odpady-Janeček s.r.o. je stabilní a zavedená firma s více než 15 lety praxe v oblasti výkopových a demoličních prací, přepravy materiálu a nakládání se stavebním i nebezpečným odpadem. Působíme hlavně v Praze a Středočeském kraji a veškeré naše zakázky řešíme komplexně - od plánování až po samotnou realizaci. Zakládáme si na férovém přístupu, jasně nastavených procesech a týmu, kde každý ví, co dělá a jaký má jeho práce smysl.

Nyní aktivně hledáme posilu do našeho administrativního týmu, která nám pomůže s fakturací a administrativou. Nehledáme superúčetní, ale spolehlivého a pečlivého člověka, který si poradí s tabulkami i doklady. Budeš spolupracovat s naší hlavní fakturantkou a starat se o to, aby byly všechny podklady správně připravené - od vystavených faktur až po podklady pro účetní. Pokud s tím nemáš velké zkušenosti, nevadí - všechno ti vysvětlíme, pomůžeme ti a zaškolíme tě. U nás na to nejsi sám/a.

Co vás u nás čeká:

  • Zpracování faktur v našem interním systému a populární aplikaci iDoklad

  • Kontrola a příprava dokladů pro další účetní zpracování

  • Administrativní podpora obchodního a provozního týmu

  • Práce s dokumenty v Excelu, Wordu a dalších nástrojích MS Office

  • Komunikace napříč firmou a péče o to, aby se na nic nezapomnělo

Bez čeho se neobejdete:

  • Zkušenost s administrativou nebo fakturací (není nutná roky praxe, ale musíte být spolehlivý a pečlivý)

  • Znalost iDokladu výhodou (nebo chuť se rychle naučit)

  • Dobrá orientace v MS Office - hlavně Excel a Word

  • Samostatnost, zodpovědnost, systematičnost, spolehlivost

  • Příjemné a vstřícné vystupování - jsme přátelský tým a hledáme někoho, s kým nám bude dobře

Co nabízíme:

  • Možnost pracovat na HPP nebo IČO

  • Příspěvek na sport, kulturu či volný čas (Multisport)

  • Kafetérie

  • Sleva na firemní služby

  • Možnost delšího neplaceného volna

  • Vzdělávání a rozvoj - kurzy a školení pro váš růst

  • Mentoring, zaškolení

  • Pracovní vybavení - notebook, mobilní telefon, příspěvek na pracovní oblečení či oblečení zajištěné firmou

  • Flexibilita práce - možnost občasné práce z domova a vlastní organizace náplně práce

  • Firemní akce a přátelský a podporující tým

Rychlý nástup možný - klidně ihned!

Pokud máte pocit, že tato pozice je pro vás ideální, neváhejte se nám ozvat na tel. čísle: +420 777 700 511