Customer Experience Specialist
O pozici
Pomáháme lidem začínat a končit každý den s úsměvem. Zákazníci oceňují, že jim nasloucháme a hledáme pro ně nejlepší řešení. Teď hledáme kolegu, který tuto péči převezme za svou a bude z toho mít upřímnou radost.
Hledáme srdce, které bude slyšet každého zákazníka
Co vás u nás čeká?
Odpovědi na dotazy zákazníků přes chat, e-mail a infolinku
Telefonní reakce na přijaté reklamace - ujištění klienta, že je vše předáno k úspěšnému vyřešení
Zjišťování zpětné vazby před, během i po dokončení zakázky
Zastupování kolegů během dovolené a případná pomoc na některém ze studií
Komunikace se zákazníky na sociálních sítích a správa interních kanálů
Mapování zákaznické cesty a navrhování zlepšení
Práce z domova či na jednom z našich studií
Je to výzva, na kterou nenarazíte každý den. Našim zákazníkům budete pomáhat získat koupelnu, do které se budou rádi vracet. Kromě toho dostanete možnost přijít s vlastními nápady a podílet se tak na směřování firmy. Stále ještě jsme vlastně malý tým a všichni se dobře známe.
Co za to dostanete?
Full-time spolupráci na hlavní pracovní poměr nebo IČO
Plat 30-40 000 Kč hrubého (HPP), 40-50 000 Kč fakturace (včetně výkonnostní složky)
Prostor tvořit a navrhovat vylepšení
Smysluplnou roli, která má dopad na spokojenost zákazníků
Jste v koupelnách nováček? Vůbec nevadí. Před nástupem vás důkladně zaškolíme a zasvětíme do tajů designových koupelen. A tím to rozhodně nekončí - přehled si díky pravidelným školením budete dále udržovat.
Co od vás potřebujeme?
Upřímný zájem o zákazníka
Výbornou češtinu (mluvenou i psanou)
Trpělivost a pochopení pro různé typy lidí
Být samostatný/á, ale týmový hráč
Orientaci v běžných online nástrojích (CRM, e-maily, sdílené dokumenty)
Pokud máte zkušenosti se stavebnictvím, interiérovým designem nebo přímo koupelnami, bude to pro vás velkou výhodou. To hlavní je ale zápal pro věc, komunikativní povaha a také zodpovědný přístup. Zákazníci jsou pro nás na prvním místě, takže uplatníte zejména empatii a schopnost naslouchat. Přidejte se do našeho týmu a pomozte zákazníkům vytvořit koupelnu, do které se budou rádi vracet. Pošlete nám svůj životopis a staňte se součástí našeho příběhu.
Kdo jsme?
Jsme rodina Syrových. Zakládáme si na kvalitě, smyslu pro detail, zkušenostech a individuálním přístupu ke každému zákazníkovi. Od roku 2019 přinášíme lidem z celé České republiky prvotřídní zboží, služby a design za dostupné ceny. Koupelnám se ale naše rodina věnuje už 30 let.
Máme koupelnová studia v Pardubicích, Hradci Králové, Praze a v Brně. V Česku vyrábíme produkty vlastní značky Emmy design, kromě toho vyrábíme i v Itálii a Španělsku a do Čech přinášíme zahraniční trendy v koupelnovém vybavení. Máme také partnerskou síť pro stavební firmy, architekty a další společnosti.
Všechny služby nabízíme s osobním přístupem. Zajímají nás představy zákazníka o dokonalé koupelně, jeho potřeby i osobnost. Jedině tak mu můžeme vytvořit koupelnu na míru vyladěnou do posledního detailu.
Rodinná atmosféra
Vznikli jsme jako rodinná firma a stále jsme vcelku malý kolektiv. Všichni jsme navíc mladíci a průměrný věk u nás nepřesahuje 30 let. Stejně jako vy se chceme prací i bavit a spíše než formální mítinky vyznáváme přátelskou komunikaci.
Otevřenost změnám
V našem kolektivu nebudete jen kolečkem v soukolí. Pokud máte nápady, jak dělat věci jinak a lépe, rádi o nich uslyšíme. Vaše slovo má při formování firemní strategie a kultury stejnou váhu jako jakékoliv jiné.
Vzdělávání a cestování
Jako zaměstnanec máte nárok na pravidelné školení. Udržíte si tak přehled v oboru. Naskytne se vám navíc příležitost vyjet na některou ze světových výstav, kterých se naše firma pravidelně účastní. O zážitky nebudete mít nouzi.
Možnost odměn navíc
Za odvedenou práci dostanete více než důstojný fixní plat. V případě jejího nadstandardního plnění se však můžete těšit na bonusy. Jsme navíc dynamicky rostoucí firma, z čehož u nás těží nejen vedení, ale také zaměstnanci.
Různorodá práce
Nudná rutina vám u nás nehrozí. Vaše pozice má sice určitý název, to ale neznamená, že se nedostanete k ničemu jinému. Komunikace s lidmi, ale třeba i podíl na návrzích koupelen, to vše je u nás na denním pořádku.